Gratis checklist cadeau
De do’s and don’ts bij persbenadering. Voorkom de 9 ergste blunders wanneer je contact zoekt met de media.
Download nu mijn gratis checklist & leer met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar je toestromen.
Wil jij met gemak in het nieuws komen, zodat klanten naar je toestromen? Wij zien jou graag in de media.
Linda is altijd nieuwsgierig naar de reden waarom mensen doen wat ze doen. Als journalist – gespecialiseerd in Het Interview – werkte Linda jarenlang voor de lokale radio, tv, én de schrijvende pers: dagbladen, corporate & glossy magazines.
Ze schreef meer dan 4.500 persberichten. Toen zij in 2011 zelf een opiniestuk schreef en dat in twee weken 1.400 keer organisch via social media gedeeld werd, groeide haar naamsbekendheid sterk. “Mijn telefoon stond roodgloeiend; ik kreeg nieuwe opdrachten en joint ventures aangeboden. Mijn netwerk breidde zich snel uit. Ik kon kiezen met wie ik wilde werken, tegen welk tarief en onder welke voorwaarden. Ik had mezelf positief weten te positioneren. Zo’n ontwikkeling en méér wens ik ook voor mijn klanten.”
Linda is optimist en wereldverbeteraar. En nog altijd graag de schakel tussen experts, (kennis)ondernemers en auteurs enerzijds & de media anderzijds, om samen een betere, mooiere en schonere wereld te creëren. “Want dat laatste is het enige dat er echt toe doet!”
Mijn online marketeer blijft doorgaans liever anoniem achter de schermen. Pluist marketingboeken uit. Vernieuwt zichzelf elke dag, Stille kracht, enorme motor. Laat Linda’s bedrijf vliegen. Wie-o-wie zal dit zijn?
Diepste wens: bijdragen aan een wereld waarin iedereen zichzelf met respect voor de ander weet te uiten. Om samen een gezondere, schonere aarde te creëren. Mooiste geluid: ’t gezang van merels.
Winstadviseur voor financieel onafhankelijke vrouwen. Zorgt voor een stevig financieel fundament. Met haar stoere Pink vibes laat zij Linda’s bedrijf op een gezonde manier groeien zonder financiële concessies.
Altijd in voor een feessie. Kent alle roddels, tips and tricks uit medialand. Wil dolgraag de hoofdrol in Wie is De Mol? Liefje van bekend politicus met infinity pool. Overdrive.
Linda’s eventmanager. Topvrouw met buitensport-hart. Superconditie. Alles onder controle, zelfs als anderen paniek hebben of gestresst raken. Übercool, net als Linda sensitief en moestuinfreak.
Attent en luisterend oor. De enige heer in het team (tot nu toe). Aanschouwt en contempleert. Altijd alert. Meditatief ingesteld. Zen als zen nodig is.
Wil jij ook met gemak in het nieuws komen, zodat klanten naar jou toestromen? Weten hoe je dit doet? Ga dan nu naar ons aanbod.