Linda Graanoogst Logo

PAK DE PERS! Event
Tweedaags Hands-on Masterclass

Leer hoe je top of mind wordt bij alle voor jou relevante journalisten; leer met gemak in het nieuws te blijven komen, zodat klanten continu naar jou toestromen - en alleen op basis van betrouwbare informatieverstrekking (zonder redacties op een foute manier te beïnvloeden). 

Ontdek een eenvoudige methode waardoor je extreem opvalt in de media en jij de nummer 1 GO TO - expert wordt in jouw markt. 

Word de bekendste naam in jouw markt met maar 2 uur publiciteitswerk & persbenadering per week.

Nee, niet jij… maar jouw grootste concurrent wordt telkens door journalisten benaderd voor een interview. En waar ook, elke keer als je een krant doorbladert, een magazine of een vakblad… daar duikt je concurrent op, de ene keer met een innemende lach, prijkend midden in de Happinez met een prachtig professionele fotoshoot, dan weer met een inhoudelijk sterk opiniestuk in Het Financieele Dagblad, Trouw of de Volkskrant. En laatst dan, bij BNR nieuwsradio, een uur lang zendtijd, gratis en voor niks, schaamteloos sprak je concurrent over zijn net uitgekomen boek. Om nog maar te zwijgen over dat diepzinnige interview door Jeroen Pauw, op tv - vrijdagavond #primetime, met maar liefst 1,7 miljoen kijkers… 

Pijnlijk, want zo veel méér weet die concurrent niet van jouw onderwerp af. Sterker nog: vanuit jouw jarenlange expertise weet jij wél die finesse aan te brengen. Hoe vaak heb je niet in de auto in gedachten mee zitten praten, alsof je in dezelfde studio zat als hij, dromend van jouw ideale interview. En dat jij dan wél die andere invalshoek in het gesprek aanbracht, met een kwinkslag, net even scherper dan je concurrent. 

profile-pic

Nieuwe opdrachten en een enorme groei in naamsbekendheid

Linda heeft ons Met Gemak aan een publicatie geholpen, een opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op en een enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?

Randall van Poelvoorde Exponential Technology Strategist & Speaker

Stel je het eens voor… ​na zo’n ‘droominterview’ verandert jouw leven in 1 klap…

Mensen zien je immers ineens als de Nummer 1 in jouw markt. The GO TO-EXPERT!

Prospects bellen je bedrijf plat en willen alleen nog met jou zaken doen (en eh… wie was die ander weer?!)

Joint ventures bieden zich aan.

Jij kunt kiezen met wie je wilt werken; waar en wanneer bepaal jij.

Deuren gaan voor je open die voorheen gesloten bleven. 

En dat is het niet alleen… 

Jij leeft jouw droomleven, met tastbare resultaten

  • je bankrekening lacht eindelijk naar je terug, want je bedrijf is ineens in staat om een 5 tot 10 keer zo’n grote omzet per jaar te halen dan voorheen.
  • Je krijgt de waardering van jouw gezin, je vrienden, je directe omgeving en jouw klanten voor wie je bent en wat je doet. 
  • Eindelijk ontvang je het #respect voor wat je bereikt hebt… na zo veel jaar ploeteren als solo-entrepreneur, ondernemer of expert. 

Maar daar ben je nog niet…

Simpelweg omdat jouw concurrent het journalistieke spel wel snapt. En jij niet. Nog niet.

Zeer waarschijnlijk ligt het aan andere dingen, dat jouw concurrent maar op blijft duiken in de media. En jij niet. Nog niet. 

Jij hebt (nog) geen flauw benul hoe je dit spel mee kunt spelen. Of het is je wel eens gelukt om in de media te verschijnen, maar nooit structureel.

En als je niet uit de journalistiek komt, is dat ook te begrijpen. 

Toen ik in 2003 journalistiek studeerde in Utrecht, leerde ik niet alleen de fijne kneepjes uit het vak van doorgewinterde hoofdredacteuren en topjournalisten uit het drukwerk-tijdperk, maar ook van hippe types als Tonie van Ringelestijn, eindredacteur bij Bright, die mij alles leerde over crossmediale journalistiek. 

En ik leerde van eindbaas Arnold Vonk hoe scherpe opiniestukken te schrijven, waar opinieredacties op zitten te wachten. Mijn eigen allereerste opiniestuk in 2011 ging viraal; binnen twee weken werd dit prikkelende artikel door 1.400 mij volslagen onbekenden, via social media-kanalen LinkedIn, Twitter, Facebook gretig gedeeld. Het resultaat? 

opiniestukken

Mijn telefoon stond roodgloeiend, partijen boden zich aan om met me samen te werken, en ik kon kiezen met wie ik wilde werken…

Dit was zo goed voor mijn branding & zichtbaarheid, daar wilde ik wel meer van! De jaren erna experimenteerde ik erop los en paste steeds mijn tactieken en technieken verder aan. Ik liet los wat niet werkte en behield wat werkte en bouwde aan mijn inmiddels bewezen succesformule voor free publicity.

En dit is wat ik jou ook wil leren. Want het leven als expert, auteur en ondernemer wordt zo veel plezieriger, makkelijker en prettiger als je weet hoe je de pers benaderen kunt en met zelfvertrouwen aan journalisten je (bedrijfs)verhaal weet te vertellen, zonder dat het ‘verkoperig’ overkomt. Zodat redacties jou het podium blijven gunnen, waardoor jij superzichtbaar wordt voor jouw ideale klanten, en jouw business groeit. 

Dat vereist niet alleen een slimme publicitaire strategie, maar ook een hands on-mentaliteit.

Op het PAK DE PERS! Event van zaterdag 18 en zondag 19 januari aanstaande leer ik jou:

Linda-Graanoogst
  • ​de basics van free publicity & nieuwswaarde

  • ​de do’s & dont’s bij persbenadering (dus wat doe je wel en wat doe je vooral niet als je contact zoekt met redacties, om te voorkomen dat je op ‘de zwarte lijst’ komt te staan)
  • hoe je een prikkelend & nieuwswaardig persbericht schrijft (je laptop heb je mee, want je wilt het ook versturen naar de juiste redactie)
  • + 5 andere manieren om de pers te pakken
  • welke type journalist er op je pad kan komen (en hoe je je daarop optimaal voorbereidt)
  • waaraan jouw pitch voor de journalist dient te voldoen (oefenen!)
  • 7 gouden tips om deze pitch met zekerheid en zelfvertrouwen te brengen
  • de optimale mindset voor publiciteit (inclusief meditatie & visualisatie)
  • 3 verfijningen in jouw lichaamstaal om je communicatie optimaal te ondersteunen, zodat je - sneller dan het licht - vertrouwen bij je gesprekspartner wint (dit is echt mindblowing en zeer nuttig voor webinars, netwerkgesprekken, onderhandelingen of wanneer je op het podium staat)

  • een bewezen succesvolle publicitaire strategie voor de komende 12 maanden (het format publiciteitsplan), zodat je blijvend in de media weet te komen

Belangrijk om te weten voordat je dit weekend boekt:

Nee, ik ben geen duur PR-bureau dat jou van de ene publicatie naar de andere stuwt, jou ondertussen niets wijzer maakt en jou ondertussen super-afhankelijk maakt, zonder dat jouw business daadwerkelijk groeit. Zo’n verdienmodel geeft mij geen vreugde. 

Ik wil voor ambitieuze ondernemers als jij daadwerkelijk van waarde zijn, zodat jij dat grotere podium bereikt met jouw visie, je boek of jouw verhaal. Samen maken we een betere wereld.

​En precies daarom:

  • ​​leer ik mijn klanten altijd HOE zij zelf het journalistieke spel in de vingers krijgen, en
  • WAT ze stap-voor-stap kunnen doen om met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar hen toestromen.
Metgemakinhetnieuws-VIP-dag-LindaGraanoogst-Fotograaf-ShannaHillebrand-SHP_6015
Ik vind het een MUST als jij expert, auteur of kennisondernemer bent, dat jij telkens opnieuw de geschreven pers weet te halen en op de radio en tv blijft komen. Experts die met mij werken, gedurende een half jaar, 1 jaar of soms langer, weten dat ik van de synergie van publiciteit en marketing houd. En het is voor jouw business - als jij jezelf en je bedrijf serieus neemt - van levensbelang om dit te ‘ownen’. Jij staat aan het roer. Pak dan ook die verantwoordelijkheid door free publicity onderdeel van je bedrijfsvoering te maken, en leer hoe je dit meteen kunt toepassen op mijn PAK DE PERS-event. Daarom wil jij er écht bij zijn op zaterdag 18 en zondag 19 januari 2020 in new town Almere.
media-logos

Super Early Bird

495 euro ex btw
(ipv de reguliere prijs van 695 euro ex btw)

Wat ​krijg je?

2 dagen hands on aan de slag met:

  • ​jouw publiciteitsplan (incl. format publiciteitsplan),
  • ​je persbenadering en - lekker concreet -
  • ​je persbericht.

​Van schrijfoefeningen tot rollenspelen, van mindset, meditatie & visualisatie tot creatie: aan het eind van deze intensieve tweedaagse weet jij hoe je de pers kunt (in)pakken, de komende 12 maanden. 

Als je je aanmeldt en een van de 8 early bird tickets is nog beschikbaar, krijg je automatisch een vragenlijst, voorafgaand aan het PAK DE PERS-event. Beantwoord deze vragen zo volledig mogelijk, zodat Linda de kans heeft om jou zo goed mogelijk te leren kennen. En ook weet welke uitdagingen je voor je ziet, als het gaat om publiciteit. Zo kan zij zo goed mogelijk inspelen op wat er nodig is. 


Bonus

  • ​3 geheimen van televisiemakers om succesvol in beeld te komen
  • ​Hoe bereid ik mijn radio-interview optimaal voor?
  • ​Waar de journalist jou op scant, voordat die met jou in zee gaat…

Tot en met 20 december geldt de Super Early Bird, alleen voor de eerste 8 deelnemers

Daarna gaat de prijs naar 695 euro ex btw.


Locatie:


in de chique zaal 'Barcelona' in het

Van der Valk Almere


​VIP Ticket

​995 euro ex btw
(inclusief diner)

Wat ​krijg je?

Alles wat het reguliere ticket biedt, en méér!

  • ​Diner aan tafel bij Linda
  • ​Avondprogramma met 3 hotseats

​Op zaterdagavond 18 januari dineer je met een kleine groep collega-ondernemers / experts aan tafel bij Linda. Na dit besloten diner is er een VIP-sessie met 3 speciale 'hotseats' op het podium. In drie verschillende sessies kijkt Linda welke extra informatie zij doorkrijgt en door kan geven aan de expert die een prangende vraag heeft. De thema’s die aan bod komen in de hotseats, zijn vaak van toepassing voor iedere andere VIP-deelnemer in de zaal.

LET OP: maximaal 16 VIP-plaatsen beschikbaar! Als VIP-deelnemer kun je je vraag van tevoren doormailen. Uit alle VIP-deelnemers komen 3 VIP'pers op het podium voor de persoonlijke hotseat-sessie. 

Bonus

  • ​3 geheimen van televisiemakers om succesvol in beeld te komen
  • ​Hoe bereid ik mijn radio-interview optimaal voor?
  • ​Waar de journalist jou op scant, voordat die met jou in zee gaat… PLUS:
  • 1 persoonlijke online kennismaking met Linda tot uiterlijk 10 dagen voorafgaand aan het event (via zoom, van max. 30 min. ter waarde van 97 euro ex btw).  De online vragenlijst hiervoor ontvang je (en dien je in te vullen) voorafgaand aan dit gesprek . 
  • Eenmalige persoonlijke check-up van je persbericht tijdens of na het event (met praktische tips, ter waarde van 250 euro ex btw) 
  • Verzending van je persbericht naar alle relevante landelijke media; in de week na het event tot uiterlijk 3 weken na het event (ter waarde van 350 euro ex btw). N.B. uiterlijk 20 januari 2020 zelf aanleveren aan een hiervoor speciaal e-mailadres van #MGIHN. 
  •                                       Locatie:          
  •                             Van der Valk Almere

N.B. Alle tickets voor dit event zijn niet-refundable. Als je het eenmaal gekocht hebt, en je bent onverhoopt toch verhinderd, geef je je kaartje aan een collega-ondernemer die ook hoognodig in de media moet komen. En stuur een e-mail naar Support@WowExperience.nl om de naamswijziging door te geven. 

​Femke Hogema over Met gemak in het nieuws:

​Femke​ Hogema is oprichter van Profit First Nederland en auteur van onder andere de Winstadviseur. Inmiddels leidt zij zo'n 50 Profit First Professionals op om armoede onder ondernemers te bestrijden.

Publicaties: Het Financieele Dagblad, het magazine van de NOAB, Accountancy van morgen, Elsevier. Begin 2019 werd Femke gebeld door Talpa TV met het verzoek om als expert haar inbreng te hebben in het TV-programma Hoeveel ben je waard? op SBS6, zes tv-uitzendingen lang.

Voor wie is dit event bedoeld?

VOOR WIE WEL?

  • Je hebt een duidelijk, waardevol & duurzaam product of dito dienst en je weet dit – wanneer je eenmaal in gesprek bent met je prospect – goed te verkopen. 
  • Je wordt echter nog niet voldoende gezien als expert in je vakgebied, waardoor je nog niet voldoende zichtbaar bent en waardevolle gesprekken met prospects (en dus waardevolle omzet) misloopt.
  • Je hebt de ambitie om IMPACT te hebben met je bedrijf & te groeien. Daarom ben jij bereid om tijd, energie en geld te investeren in jouw free publicity.
  • Je vindt dat het nu tijd is om uit de schaduw te stappen en jouw podium te pakken. Jij wilt leren HOE je dit kunt bereiken. 
  • Je bent 'coachable' en bereid om minstens één dagdeel per week acties te ondernemen om jouw naamsbekendheid te vergroten! Je wilt heel graag leren hoe je in korte tijd ZICHTBAAR wordt in de media en met gemak in het nieuws komt. 

VOOR WIE NIET?

  • Je wilt meer zichtbaarheid en naamsbekendheid, maar bent niet bereid om er zelf tijd in te investeren. (En eigenlijk wil je geen effectieve adviezen van een expert.)
  • Je wilt meer zichtbaarheid en expertstatus opbouwen, maar zelf wil je er geen energie in stoppen om dat te bereiken.
  • Je wilt meer naamsbekendheid krijgen, maar je wilt niet leren HOE je dit kunt bereiken. Je zoekt een PR- bureau dat alles voor jou uit handen neemt.  
  • Je wilt groeien, maar bent niet bereid om er geld in te investeren. Je denkt met een paar honderd euro voldoende te bereiken, immers. 
  • Je wilt (nog) bekender worden, maar deep down ben je zelf te druk om daadwerkelijk veranderingen in jouw bedrijf door te voeren.
    En je hebt geen team dat jou ondersteunt bij alle free publicity-acties...
profile-pic

“Met gemak in het nieuws” is geen loze kreet!

Ik heb bij Linda de Pak de Pers-dag gevolgd, met als eindresultaat een mooi persbericht en de kennis hoe en naar wie dit te sturen. Dit heeft tot diverse publicaties geleid. Het persbericht is ook bij het Financieele Dagblad opgevallen. Zij hebben mij enkele weken later benaderd voor een interview dat in de zaterdagbijlage drie pagina’s groot gepubliceerd is. Dat had ik niet durven dromen!

Daarnaast is Linda mij gaan begeleiden met het schrijven van een opiniestuk. Je moet zelf het onderzoek en de inhoud schrijven, maar Linda maakt de tekst veel scherper en beter. Het eerste opiniestuk werd snel geaccepteerd door Het Financieele Dagblad en is inmiddels gepubliceerd. Het tweede opiniestuk staat ook al klaar. Linda zorgt ervoor dat je op een goede manier in de publiciteit komt. “Met gemak in het nieuws” is geen loze kreet!”

Machiel Keet Eigenaar van administratiekantoor Gere-geld | auteur van het boek “Ik heb niets met cijfers”

Over Linda

Mei 2011. Als de dag van gisteren weet ik nog dat ik twijfelde wat ik zou doen: of een andere baan zoeken, als journalist of communicatie-deskundige, of toch… voor mezelf beginnen, als ondernemer.

Twee maanden daarvoor had ik mijn journalistieke baan na bijna 7 jaar opgezegd, en was vol goede moed als copywriter en communicatie-expert bij een gerespecteerd reclame- en communicatiebureau begonnen. In mijn eerste weken daar merkte ik al snel dat mijn verwachtingen anders waren dan de realiteit. In mijn proeftijd zegde ik deze baan dan ook op. Iedereen verklaarde me voor gek: het was immers hyper-crisistijd en waarom zou ik zo’n veilige basis verlaten, niet wetende wat me te wachten zou staan?!

Diep van binnen voelde ik echter een brandend verlangen om het drastisch te veranderen. Ik wilde het ANDERS. Ik wilde daadwerkelijk van waarde zijn voor mijn opdrachtgevers. En ik wilde alleen nog werken met ondernemers die net als ik de wereld wilden verbeteren. Ik vertrouwde op mijn gevoel: ik wist dat het goed ging komen, wat ik ook zou besluiten.

linda-graanoost-01

Een aanwijzing hiervoor had ik al gehad: veel zakelijke contacten waren mij gevolgd naar het reclamebureau. Ik ontving thuis & op mijn nieuwe werkplek bloemen en cadeaus van mijn voormalige interviewees en opdrachtgevers die ik jaren ervoor regelmatig in het nieuws had gebracht. Zelfs twee communicatiewoordvoerders van de politie Flevoland kwamen me op mijn eerste werkdag op mijn nieuwe stekkie een sjieke pen brengen in zo’n luxe verpakking, je kent het wel. En een enorme bos geurende, kleurige bloemen. En dat vond ik bijzonder. En niet; want bij mijn afscheidsreceptie bij de krant kwamen zakelijke connecties naar me toe met de vraag of ik hen wilde helpen met hun positionering, hun branding en publiciteit. Blijkbaar had ik in al die jaren een goede indruk achtergelaten…

Maar ja, daar zat ik dan; met een maand proeftijd, een brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, tegenover mijn baas. Ik zegde mijn baan op. Hij was in shock. Net als ik. En toch wist ik dat ik het ANDERS wilde. Dit reclame- en communicatiebureau was het niet voor mij.

Wat ik dan wel ging doen?!, vroeg hij me.

Ik wist het op dat moment echt niet. Wat ik wel wist, dat ik hier niet verder wilde. Omdat dat niet was wat mij blij maakte, noch voldoening gaf.

Ik gunde mezelf een paar maanden om uit te zoeken wat ik wilde doen en hoe.

En ik vertrouwde op mezelf. Ik volgde mijn hart en ratio. Ik voelde dat ik de juiste keuze maakte.

​Ik wist dat het goed zou komen.

Het begon met zelfvertrouwen. Het exacte ‘hoe’ zou ik nog wel vinden. Ik vertrouwde op mezelf en hoe het zich zou ontvouwen. 

Vlak daarvoor had ik een opleiding opiniestukken schrijven gevolgd, bij Arnold Vonk. Hij begon met een nieuwe website opiniestukken.nl en vroeg mij of ik een bijdrage wilde schrijven.

Dat heb ik gedaan. 

En dat maakte me in 1 klap zichtbaar; want mijn eerste opiniestuk ging viraal. Vervolgens kon ik kiezen met wie ik werkte (en ook: met wie niet). Onbewust had ik mezelf zeer positief gebrand, en kon ik goede prijzen vragen voor geleverd werk. 

Deze ervaring gaf een boost aan mijn business. Ik had meteen een stabiele uitgangspositie. 

Dat gaf mij een vliegende start, en daardoor een enorme rust, zowel mentaal als financieel. Ik werkte echt heel relaxt. 

En dit wens ik echt iedere hardwerkende ondernemer, auteur en visionair, die net als ik, de wereld ten positieve wil beïnvloeden. Geld verdienen met je onderneming, je bedrijf, je boek, het kan allemaal met gratie, genot en met gemak. Dat is geen kwestie van hard werken, maar van slim werken. Vanuit vertrouwen. Met liefde voor je vak. Met aandacht voor de klanten met wie jij het liefste werkt. 

Dat is wat free publicity kan doen met mij en met jou, met mijn business en jouw business. 

​Meer dan 1000 redenen ...​

Natuurlijk zijn er meer dan duizend redenen om niet aan je publiciteit te werken. En ik kan altijd 1 extra reden noemen om het WEL in je bedrijfsvoering op te nemen.
YOU DIDN'T COME THIS FAR TO ONLY COME THIS FAR!  Geef niet op, ga door, want jij hebt de wereld zo veel te bieden  :-) 
Twijfel je? Lees dan hieronder verder!

interview

Wat ik vaak hoor van twijfelaars is het volgende:

“Wat heb ik nog toe te voegen?”

“Wat heb ik nu dan nog te melden?! Er wordt al zo veel geschreven/verteld/gedaan over dit onderwerp dus wat heb ik nog toe te voegen?” Besef dat jij niet voor niets je al zo lang met je expertise bezig gehouden hebt. Hoezo weet jij daar niet een nieuwe invalshoek in te belichten dan? Nog een andere graadmeter: als je je ergert wat er op de radio, op tv of in de krant over gezegd wordt en jij bent faliekant tegen, mordicus oneens, dan is het JUIST het moment om je verhaal te doen voor de media. En het is eenvoudiger dan je denkt.


“Ik doe al zo veel op social media”

Super! Blijf dat doen. Hoe tof is het als jij het genot van free publicity koppelt aan je marketing. Dit wordt een enorm vliegwiel! 


“Ik doe al zo veel IN mijn bedrijf, moet ik nu ook nog AAN mijn bedrijf werken met publiciteit?”

Je bedrijf groeit exponentieel als jij persbenadering tot je tweede natuur maakt. Ik leer jou graag hoe je dat doet, stap voor stap. Just trust the process.


“Traditionele pers als krant, tv, radio… is allemaal zo traditioneel… wat levert mij dat nu op?”

Bij 1 klant veranderde zijn jaaromzet van 50.000 euro naar 100.000 euro per maand. Allemaal omdat we gingen werken aan zijn media-verhaal, zijn publiciteitsplan samen opstelden en zijn positionering & de perceptie van zijn bedrijf positief wisten te beïnvloeden via gratis publiciteit. Bijkomend voordeel: zijn team groeide, samen met zijn zelfvertrouwen. 


“Ik weet niet of ik dit kan”

Als je niets doet, en blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Geen verandering = geen actie. En andersom is het ook waar. 

Elke verandering is waardevol. Dus kijk er eens anders tegenaan; zie het als een experiment. Een ervaring waarbij ik jou ga begeleiden. Zodat je je gesteund voelt en het daarmee gewoon gaat uitvoeren. Doen dus! 


“Ik ben al zo druk”

Wanneer jij precies weet wat jou versneld bij het grote publiek brengt, door super-zichtbaar te worden, bespaar je enorm veel tijd. Je komt ineens op het vizier bij de juiste zakenpartners, klanten, influencers… Hoe heerlijk is dat? Je leven als auteur/expert en ondernemer wordt bovendien een feest als jij goed hoofd- en bijzaken weet te scheiden, zeker met de media in tha pocket ;-) 

Onthoud 1 ding: publiciteit werkt altijd in jouw voordeel. Het is een businessversneller pur sang. Misschien krijg je het tijdelijk drukker. Om vervolgens je bedrijf te laten groeien. (Personeeeeeel!)  


“Het kost te veel geld”

Wat zou je zeggen als je tijdens het hele event maar 1 advies van me aanneemt, waarmee je 30.000 euro kunt besparen? Of 5.000 euro voor andere zaken weet uit te geven dan dat ene ding, waarvan jij denkt dat het voor jouw bedrijf publiciteit gaat genereren, maar ik jou in 1 zin kan uitleggen dat het omgekeerde waar is? Vraag me tijdens het event gerust naar de 5K- of 30K-bespaar-tip voor de media. Ik vertel het je graag. 

Oja, en als je 1 oefening toepast, kan het tonnen opleveren. Dus serieus… als je het afzet tegen deze besparingen, zeg je dan nog steeds dat het je te veel geld kost? 


“Ik heb persoonlijke begeleiding nodig, zo’n event werkt niet voor mij”

Veel informatie die ik deel, geldt voor zo veel experts, auteurs en ondernemers. Trust me. Ik weet het omdat ik deze informatie en kennis al jarenlang deel met (kennis)ondernemers. 

En als je na het event besluit om extra begeleiding van me nodig te hebben, dan weet je in elk geval wat voor een vlees je in de kuip hebt, en wat je mag verwachten van mij. En van jezelf!  Zeker na dit waardevolle event weet jij wat er voor jouw business voor nodig is om succesvol, met gratie, genot en met gemak in het nieuws te blijven komen. 

Free publicity? Easy peasy lemonsqueezy


“Ik heb al zo veel andere trainingen over persberichten schrijven gevolgd…”

Het. Gaat. Niet. Om. Pers-be-rich-ten. Alleen. 

Waarschijnlijk heb je van een communicatie-adviseur of andere expert een schrijftraining gekregen, terwijl het gaat om: het journalistieke spel begrijpen! En wie kan jou dat beter leren dan Linda Graanoogst, voormalig journalist, die honderden ondernemers heeft geïnterviewd én weet van marketing en social media (en weet hoe dit optimaal te combineren)…?  

Programma PAK DE PERS
zaterdag 18 en zondag 19 januari

Zaterdag 18 januari 2020

08.30 uur aanmelding voor event 

09.00 uur zaal open
VIP-deelnemers en super early birds nemen aan voorste tafels plaats

09.30 uur stipt start eerste dag PAK DE PERS-event

12.00 uur lunch

13.00 uur middagprogramma 

15.30 uur korte break (30 minuten)

16.00 uur vervolg programma

17.00 tot 17.30 uur Q&A (met eventuele uitloop tot uiterlijk 18.00 uur)

18.30 uur diner voor VIP-deelnemers met publiciteitsexpert Linda Graanoogst

20.00 uur VIP-sessie met hotseats voor max. 16 VIP-deelnemers

22.00 uur afsluiting eerste PAK DE PERS-dag. 


Zondag 19 januari 2020

08.30 uur ontvangst met koffie & thee

09.00 uur zaal open
VIP-deelnemers en super early birds nemen aan voorste tafels plaats

09.30 uur stipt start tweede dag PAK DE PERS-event

12.00 uur lunch

13.00 uur middagprogramma 

15.30 uur korte break (30 minuten)

16.00 uur vervolg middagprogramma

17.00 tot 17.30 uur Q&A met afsluiting programma


LOCATIE 

VAN DER VALK ALMERE

Veluwezoom 45

1327 AK Almere


 © 2019 Met Gemak In Het Nieuws | publiciteitscoach en journalist Linda Graanoogst