Pak de Pers!

Leer binnen 2 dagen hoe jij in max 2 uur tijd per week in de krant, op radio en tv blijft komen, zodat klanten naar je toestromen!
Doe mee aan de Pak de Pers live vanuit de opnamestudio op 20 & 21 juni 2024

publiciteit

BECOME the GO TO-EXPERT

LET OP: De komende Pak de Pers tweedaagse op 20 & 21 juni 2024 doe je al mee vanaf 777 EU slechts…

Wanneer jij meedoet, leer jij van Linda hoe jij keer op keer op je gemak & met gemak in de publiciteit komt, zien mensen jou als de Nummer 1 in de markt.
The GO TO-EXPERT!

Prospects bellen je bedrijf plat en willen alleen nog maar met jou zaken doen. Joint ventures bieden zich aan. Jij kunt kiezen met wie je wilt werken; waar en wanneer bepaal jij. Deuren gaan voor je open die voorheen gesloten bleven. 

En dat is het niet alleen… 

Jij leeft jouw droomleven, met tastbare resultaten: 

  • Je krijgt de waardering van jouw gezin, je vrienden, je directe omgeving en jouw klanten voor wie je bent en wat je doet.
  • Je bankrekening lacht eindelijk naar je terug, want met hernieuwde energie ben je in staat hogere omzetten te halen dan voorheen.
  • Jij ontvangt steeds meer respect voor wat je bereikt hebt… na zo veel jaar ondernemerschap, als leidinggevende, CEO, auteur of expert.

Boost jouw naamsbekendheid

Jij hebt jezelf als expert op meerdere vlakken al bewezen. Klanten die jou weten te vinden, zijn lyrisch over jou en jouw bedrijf. Alleen, 1 probleem: je marketing doet niet genoeg, want je naamsbekendheid? Hm ☹

Wat nu als je in 2 dagen tijd van mij leert hoe het journalistieke spel werkt? En hoe je met gemak in de publiciteit komt? Het resultaat?

Jij krijgt het keer op keer voor elkaar om:

  • met je koppie in de krant te komen
  • met jouw verhaal op de radio of op tv te verschijnen
  • jouw zichtbaarheid in de traditionele media te verzilveren met nieuwe prospects, nieuwe klanten, meer omzet. Kortom: bedrijfsgroei!

Dit is wat Geldstroomexpert Janine van Vliet en andere deelnemers vonden van de tweedaagse Pak de Pers LIVE:

publiciteit

Jij of… toch die andere expert?

Nee, niet jij… maar jouw grootste concurrent wordt telkens door journalisten benaderd voor een interview. Elke keer als je een krant doorbladert, magazine of vakblad, duikt je concurrent op: de ene keer in full colour met ’n innemende lach in de Happinez, dan weer ’n inhoudelijk sterk opiniestuk in Het Financieele Dagblad, Trouw of de Volkskrant. En laatst, bij die zakelijke nieuwszender, een uur lang zendtijd – gratis en voor niks (!) – over zijn net uitgekomen boek. Om nog maar te zwijgen over dat diepzinnige interview op tv, vrijdagavond #primetime, met maar liefst 1,7 miljoen kijkers…

Pijnlijk, want zo veel méér weet die concurrent niet van jouw onderwerp af. Sterker nog: vanuit jouw jarenlange expertise bied jij veel meer diepgang. Hij lijkt er niets voor te hoeven doen… Maar is dat zo? En wat houdt jou tegen van jouw droominterview? Is het iets in jou? Pak dat aan, los het op.* Leer hoe je met gemak in het nieuws kan komen, want na zo’n ‘droom interview’ verandert jouw leven mogelijk zo maar in 1 klap…

* Oplossen van je blokkades? Geen idee hoe? Boek dan een meditatieve adviessessie en ga met Linda op zoek naar wat jou tegenhoudt om je te uiten in de media.

Na zo’n ‘droom interview’ verandert jouw leven in 1 klap!

Enorme bedrijfsgroei en nieuwe opdrachten

Linda heeft ons Met Gemak in de publiciteit gebracht en aan diverse publicaties geholpen, zoals het opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op & ‘n enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?

Randall van Poelvoorde

Exponential Technology Strategist & Keynote Speaker

Maar daar ben je nog niet…

Simpelweg omdat jouw concurrent het journalistieke spel wel snapt. En jij niet. Nog niet. En die ene keer dat je wél de publiciteit haalde, was een toevalstreffer. Publiciteit kwam nooit structureel. En weet je… als je niet uit de journalistiek komt, is dat ook te begrijpen. 

In 2003 studeerde ik journalistiek in Utrecht en leerde ik de fijne kneepjes uit het vak van doorgewinterde hoofdredacteuren uit het drukwerktijdperk. En van coole types als Tonie van Ringelestijn, eindredacteur bij Bright, over crossmediale journalistiek. En van eindbaas Arnold Vonk scherpe opiniestukken te schrijven waar opinieredacties op zitten te wachten. Mijn eigen allereerste opiniestuk in 2011 ging viraal: in twee weken tijd deelden zo’n veertienhonderd mensen het online. Mijn telefoon stond roodgloeiend, mijn mailbox ontplofte. Ik kon kiezen met wie ik wilde werken en tegen welk tarief. Dat wens ik jou ook toe. 

In de tweedaagse ga je dit (en meer) leren:

  • Linda’s GEMAK-methode; de basics van free publicity & nieuwswaarde
  • de do’s & don’ts bij persbenadering (om te voorkomen dat je op ‘de zwarte lijst’ bij redacties komt te staan)
  • hoe je een prikkelend & nieuwswaardig persbericht schrijft (je laptop heb je mee, want je wilt het ook versturen naar de juiste redactie)
  • + minimaal 5 andere manieren om de pers te pakken
  • waaraan jouw pitch voor de journalist dient te voldoen (oefenen!)
  • de optimale mindset voor publiciteit (inclusief meditatie & visualisatie)
  • een bewezen succesvolle publicitaire strategie voor de komende 12 maanden (het format publiciteitsplan), zodat je blijvend in de media weet te komen
publiciteit

YES!!! Linda ik weet genoeg. Ik meld me meteen aan voor jouw spetterende tweedaagse, PAK DE PERS LIVE!

Belangrijk om te weten over dit event

Nee, ik ben geen duur PR-bureau dat jou van de ene publicatie naar de andere stuwt, jou ondertussen niets wijzer maakt en je ondertussen super-afhankelijk maakt, zonder dat jouw business daadwerkelijk groeit. Zo’n verdienmodel geeft mij geen vreugde.

Ik wil voor bewuste, (waarde)gedreven, duurzame (kennis)ondernemers en experts én betekenisvolle organisaties daadwerkelijk van waarde zijn, zodat deze dat grotere podium bereiken. Want door jouw visie, je boek, innovatie of jouw verhaal te delen, maken we samen een betere wereld. 

En precies daarom: 

  • leer ik mijn klanten altijd HOE zij zelf het journalistieke spel in de vingers krijgen, en 
  • wat ze stap-voor-stap kunnen doen om met gemak in de publiciteit te komen, zodat klanten naar hen toe kunnen stromen. 
  • wil ik met mensen werken die zelf hun verantwoordelijkheid nemen, in actie komen, aandacht en tijd besteden aan zichzelf én hun (kern)boodschap en bereid zijn om naar zichzelf te kijken en steeds een betere versie van zichzelf te creëren.

Als jij expert, auteur of (kennis)ondernemer bent, vind ik het een MUST dat jij telkens opnieuw de geschreven pers weet te halen en op de radio en tv blijft komen. Want jouw verhaal kan levens op een positieve wijze veranderen of zelfs transformeren. Pak daarom jouw rol, pak de pers!

Klanten van Linda verschenen o.a. in de publiciteit bij:

Zowel de basic als premium ticket hebben dit:

2 dagen hands on aan de slag met:

  • jouw publiciteitsplan (incl. format publiciteitsplan),
  • je persbenadering en – lekker concreet –
  • je persbericht en
  • 6 andere bewezen methodes voor een succesvolle media-benadering,
  • kortom: geïnspireerde ACTIE: van schrijfoefeningen tot rollenspelen, van mindset, meditatie & visualisatie tot creatie: aan het eind van deze intensieve tweedaagse weet jij hoe je de pers kunt (in)pakken, de komende 12 maanden.
publiciteit

ALLEEN bij dit PREMIUM TICKET met een persoonlijk begeleidingstraject krijg je al deze BONUSSEN!
Check snel deze lijst bonussen met deze enorme, bewezen waardevolle extra’s:

  • Bonus 1
    Voorafgaand aan dit event krijg je een online kennismaking of strategiegesprek met Linda. Tijdens dit gesprek kun jij jouw uitdagingen, doelen en gewenste uitkomsten t.a.v. jouw persbenadering delen. Je krijgt PR-advies en Linda bespreekt met jou jouw mogelijke publiciteitskansen (t.w.v. € 297).
  • Bonus 2
    Creatie & bespreking van jouw media-pitch & oefening (goud waard).
  • Bonus 3
    Persoonlijke, mondelinge feedback van Linda tijdens het event op het door jou geschreven persbericht (t.w.v. € 250). 
  • Bonus 4
    Eenmalige, persoonlijke check-up van jouw finale persbericht tijdens het event én verzending binnen 1 week na het event naar een door Linda persoonlijk geselecteerde lijst van relevante journalisten of redacties (t.w.v. ten minste € 1.750). 
  • Bonus 5
    Eén MGIHN Membership-coachcall (online) na afloop van het event, met de groep (t.w.v. € 350 per persoon, met waardevolle, concrete adviezen om jouw naamsbekendheid te laten groeien: priceless!) en een extra 1:1 coachcall waarin je jouw doelen scherp stelt met de Magische Resultaten – coaching (ter waarde van 500 euro)

PREMIUM TICKET (incl. persoonlijk begeleidingstraject) :
Normaal 3997 EU, nu voor 3333 EU

publiciteit

Garantie van Linda & haar team

Voormalig journalist Linda Graanoogst presenteert op 29 februari en 1 maart de PAK DE PERS ONLIVE, live vanuit een professionele studio via een livestream. Het is dus live en jij volgt het vanuit huis of kantoor, helemaal in jouw eigen omgeving, vanachter je eigen iMac, laptop of grote scherm. We raden je aan om het via een bedrade verbinding te volgen (liever niet via de WiFi, want dat kan soms storingen geven). We organiseren via break-out rooms bovendien voldoende interactie, zodat je jouw publiciteitsplan en content daarvoor, aan kunt scherpen. We garanderen jou dat je een unieke beleving hebt, waarbij jij ook uitnodigen en uitdagen om flinke stappen te nemen in jouw zichtbaarheid. Het universum beloont actie. Dat betekent: alles wat jij met een positieve intentie doet, met een helder doel voor ogen voor deze magische tweedaagse, levert jou nieuwe inzichten op, een verscherpte blik op jouw business en hoe jij met jouw bedrijfsverhaal in de media kunt komen. Wanneer jij alle aangeboden stappen volgt, garanderen wij jou dat jij zichtbaarder wordt op jouw sociale media en bij redacties in de media (dus: vakbladen, dagbladen, radio, tv; lokale, regionale en mogelijk landelijke rtv).

N.B. Alle tickets voor dit event zijn niet-refundable. Als je het eenmaal gekocht hebt, en je bent onverhoopt toch verhinderd, geef je je kaartje aan een collega-ondernemer die ook hoognodig in de media moet komen. En stuur een e-mail naar event [@] metgemakinhetnieuws.nl om de naamswijziging door te geven.

Er zijn zo veel meer mogelijkheden om jouw naamsbekendheid (exponentieel) te vergroten.
En wel door:

  1. journalisten nieuwsgierig te maken
  2. en redacties te bereiken én
  3. hen te verleiden om jou te interviewen voor de krant, een vakblad, een interview op de radio of op tv…
    dan alleen maar persberichten sturen,
    waardoor je letterlijk een groter bereik krijgt en dus meer impact kan creëren.

Moet je alleen wel weten wat je moet doen, en hoe. En ik ben er om jou te helpen, zoals ik in de afgelopen 10 jaar al honderden ondernemers heb geadviseerd en met succes van publicatie naar publicatie heb begeleid. Ik ben graag jouw ‘stok achter de deur’ voor jouw PR en publiciteit, zodat jij impact kan maken en je doelen (en doelgroepen) kunt bereiken!

Wat je moet doen om in de pers te komen, vertel ik jou tijdens deze tweedaagse training.

Ik inspireer jou graag en ik daag je bovendien uit om anders naar de (traditionele) media te kijken en jouw publicitaire kansen te benutten. Want dat levert niet alleen een grotere naamsbekendheid op, maar ook nieuwe business, nieuwe zakelijke opportunities. Deuren die voorheen gesloten bleven voor jou, gaan dan voor jou open. Daar moet je wel wat voor doen. In elk geval de eerste stap nemen en je ticket boeken! 🙂

Dus… wacht niet langer en boek jouw ticket hier.

Voor wie is dit event bedoeld?

Voor wie wel?

  • Je hebt een duidelijk, waardevol & duurzaam product of dito dienst en je weet dit – wanneer je eenmaal in gesprek bent met je prospect – goed te verkopen. Je hebt een mooie staat van dienst.
  • Je wordt echter nog onvoldoende gezien als expert in je vakgebied, waardoor je nog niet voldoende zichtbaar bent en waardevolle gesprekken met stakeholders, mogelijke investeerders en prospects (en dus waardevolle omzet) misloopt.
  • Je hebt de ambitie om impact te hebben met je organisatie / bedrijf & te groeien. Daarom ben jij bereid om tijd, energie en geld te investeren in jouw free publicity.
  • Je vindt dat het nu tijd is om uit de schaduw te stappen en jouw podium te pakken. Jij wilt leren hoe je dit kunt bereiken.
  • Je bent bereid om hierna verder te investeren in jouw zichtbaarheid, marketing en naamsbekendheid (met minimaal 250 euro ex. BTW per maand gedurende 12 maanden).

Voor wie niet?

  • Je wilt meer zichtbaarheid en naamsbekendheid, maar bent niet bereid om er zelf tijd in te investeren. (En eigenlijk wil je geen effectieve adviezen van een expert.)
  • Je wilt meer zichtbaarheid en expertstatus opbouwen, maar zelf wil je er geen energie in stoppen om dat te bereiken. Je wil al helemaal niet aan jezelf werken. Want jij bent al helemaal perfect…
  • Je wilt meer naamsbekendheid krijgen, maar je wilt niet leren hoe je dit kunt bereiken. Je zoekt een PR- bureau dat alles voor jou uit handen neemt.
  • Je wilt groeien, maar bent niet bereid om er geld in te investeren. Je denkt met een paar honderd euro voldoende te bereiken, immers.
  • Je ziet je mindset, je marketing & free publicity ten volste benutten niet als doorslaggevende factoren voor de groei van jouw bedrijf. Je wil geen verdere acties ondernemen na de Pak de Pers LIVE.
publiciteit

Dit is Linda

Linda droomde er als kind van om (bekende) mensen te interviewen, zo nieuwsgierig naar de reden waarom mensen doen wat ze doen. Ze is idealist, wereldverbeteraar, en nog altijd graag de schakel tussen de expert, ondernemer of auteur & de media, om samen een betere, mooiere, schonere wereld te creëren.

Als journalist – gespecialiseerd in het interview – werkte Linda jarenlang voor de lokale radio, tv, en de schrijvende pers: dagbladen, corporate & glossy magazines. Crossmediale journalistiek & storytelling zijn Linda’s passies. In 2011 begon zij haar bedrijf en heeft zij inmiddels honderden (kennis)ondernemers, leidinggevenden, directeuren, auteurs en professionals geïnspireerd en begeleid om Met gemak (& op hun gemak) in het nieuws te komen, zodat klanten naar hen toestromen. Linda leert jou graag de verbinding te leggen tussen jou, jouw bedrijf of organisatie en diverse voor jou relevante media: van vakblad tot (landelijke) krant, van optimistische bladen tot radio en tv.

Twijfel je nog? Lees van deze weifelaars:

“Wat heb ik nu nog te melden?”

“Wat heb ik nu dan nog te melden?! Er wordt al zo veel geschreven/verteld/gedaan over dit onderwerp dus wat heb ik nog toe te voegen?” Besef dat jij niet voor niets je al zo lang met je expertise bezig gehouden hebt. Hoezo weet jij daar niet een nieuwe invalshoek in te belichten dan? Nog een andere graadmeter: als je je ergert wat er op de radio, op tv of in de krant over gezegd wordt en jij bent faliekant tegen, mordicus oneens, dan is het júist het moment om je verhaal te doen voor de media. En het is eenvoudiger dan je denkt.

“Ik ben al super zichtbaar op social media. Waarom free publicity dan erbij?”

Super! Blijf zichtbaar op de socials. En bedenk: hoe tof is het als jij het genot van free publicity koppelt aan je marketing. Dit wordt een enorm vliegwiel!

“Ik doe al zo veel IN mijn bedrijf, moet ik nu ook nog AAN mijn bedrijf werken met publiciteit?”

Je bedrijf groeit (exponentieel) als jij persbenadering tot jouw tweede natuur maakt. Ik leer jou graag hoe je dat doet, stap voor stap. In maximaal 2 uur per week tijd, full focus op jouw persbenadering, kom jij een heel eind met het creëren van (gratis) publiciteit. Just trust the process.

“Kranten, tv, radio zijn wel heel traditionele media… wat leveren die mij nu op?”

Bij 1 klant veranderde zijn omzet van 50.000 euro per jaar naar 100.000 euro per maand. Allemaal omdat we gingen werken aan zijn media-verhaal, zijn publiciteitsplan samen opstelden en zijn positionering & de perceptie van zijn bedrijf positief wisten te beïnvloeden via gratis publiciteit. Bijkomend voordeel: zijn zelfvertrouwen groeide en zijn team ook. Niks traditioneels aan het vergroten van je naamsbekendheid via free publicity. Zeker niet als het zo’n mooie bedrijfsgroei oplevert.

“Hoe weet ik zeker dat ik dit kan?”

Als je niets doet, en blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Geen verandering = geen actie. En andersom is het ook waar. Elke verandering is waardevol. Dus kijk er eens anders tegenaan; zie het als een experiment. Een ervaring waarbij ik jou ga begeleiden. Zodat je je gesteund voelt en het daarmee gewoon gaat uitvoeren. Doen dus!

“Ik ben al zo druk. Hoe krijg ik dit in mijn agenda erbij gepland?”

Wanneer jij precies weet wat jou versneld bij het grote publiek brengt, door super-zichtbaar te worden, bespaar je enorm veel tijd. Je komt ineens op het vizier bij de juiste zakenpartners, klanten, influencers… Hoe heerlijk is dat? Je leven als auteur/expert en ondernemer wordt bovendien een feest als jij goed hoofd- en bijzaken weet te scheiden, zeker met de media in tha pocket 😉

Onthoud 1 ding: publiciteit werkt altijd in jouw voordeel. Het is een businessversneller pur sang. Misschien krijg je het tijdelijk drukker. Om vervolgens je bedrijf te laten groeien. (Vee-Aeeejjj, personeeeeeel!)

“Ik wil wel, maar vind het ticket wat prijzig”

Wat zou je zeggen als je tijdens het hele event maar 1 advies van me aanneemt, waarmee je 30.000 euro kunt besparen? Of 5.000 euro voor andere zaken weet uit te geven dan dat ene ding, waarvan jij denkt dat het voor jouw bedrijf publiciteit gaat genereren, maar ik jou in 1 zin kan uitleggen dat het omgekeerde waar is? Vraag me tijdens het event gerust naar de 5K- of 30K-bespaar-tip voor de media. Ik vertel het je graag.

Oja, en als je 1 oefening toepast, kan het tonnen opleveren. Dus serieus… als je het afzet tegen deze besparingen, zeg je dan nog steeds dat het deze tweedaagse wat aan de prijs is? Of dat het deze investering dubbel en dwars waard is, een no-brainer?

Check gerust de testimonials van de vorige deelnemers aan het Pak de Pers-event!

“Ik heb persoonlijke begeleiding nodig, zo’n event werkt niet voor mij”

Veel informatie die ik deel, geldt voor zo veel experts, auteurs en ondernemers. Trust me. Ik weet het omdat ik deze informatie en kennis al jarenlang deel met (kennis)ondernemers, auteurs en experts zoals jij.

En als je na het event besluit om extra begeleiding van me nodig te hebben, dan weet je in elk geval wat voor een vlees je in de kuip hebt, en wat je mag verwachten van mij. En van jezelf!  Zeker na dit waardevolle event weet jij wat er voor jouw business voor nodig is om succesvol, met gratie, genot en met gemak in het nieuws te blijven komen. Free publicity? Easy peasy lemonsqueezy

“Ik heb al zo veel andere trainingen over persberichten schrijven gevolgd…”

Het. Gaat. Niet. Om. Pers-be-rich-ten. Alleen.

Waarschijnlijk heb je van een communicatie-adviseur of andere expert een schrijftraining gekregen, terwijl het gaat om: het journalistieke spel begrijpen! En wie kan jou dat beter leren dan ik, Linda Graanoogst, voormalig journalist, die honderden ondernemers heeft geïnterviewd én weet van marketing en social media (en weet hoe dit optimaal te combineren)?

Lees hieronder alle praktische punten op een rijtje:

Het programma:

Donderdag 20 juni 2024
09.00 uur online aanwezig zijn; pak een kop koffie/thee erbij
09.15 uur doe een dansje 😉
09.30 uur stipt start eerste Pak de Pers ONLIVE-dag
± 12.30 uur lunch
17.30 uur afronding eerste Pak de Pers ONLIVE-dag

Vrijdag 21 juni 2024
09.00 uur inloggen om 100 % online aanwezig te zijn. Pak een kop koffie of thee erbij.
09.15 uur doe een dansje, zwaai naar je favoriete mede-cursist/deelnemer 😉
09.30 uur stipt start tweede Pak de Pers ONLIVE-dag
± 12.30 uur lunch
17.00 uur afronding tweede Pak de Pers ONLIVE-dag

Locatie:

Online, link volgt na betaling voorafgaand aan de tweedaagse training