Pak de Pers Live!

Leer binnen 2 dagen hoe jij in 2 uur per week persbenadering in het nieuws blijft komen.

Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de balk te klikken.

Boost jouw naamsbekendheid

Jij hebt jezelf als expert op meerdere vlakken al bewezen. Klanten die jou weten te vinden, zijn lyrisch over jou en jouw bedrijf. Alleen, 1 probleem: je marketing doet niet genoeg, want je naamsbekendheid? Hm ☹

Wat nu als je in 2 dagen tijd van mij leert hoe het journalistieke spel werkt? Het resultaat? Jij weet:

  • de voor jouw relevante media
  • het stappenplan om de pers te benaderen 
  • in 2 uur tijd per week jouw naamsbekendheid te boosten

Jij of… toch die andere expert?

Nee, niet jij… maar jouw grootste concurrent wordt telkens door journalisten benaderd voor een interview. Elke keer als je een krant doorbladert, magazine of vakblad, duikt je concurrent op: de ene keer in full colour met ’n innemende lach in de Happinez, dan weer ’n inhoudelijk sterk opiniestuk in Het Financieele Dagblad, Trouw of de Volkskrant. En laatst, bij die zakelijke nieuwszender, een uur lang zendtijd – gratis en voor niks (!) – over zijn net uitgekomen boek. Om nog maar te zwijgen over dat diepzinnige interview op tv, vrijdagavond #primetime, met maar liefst 1,7 miljoen kijkers…

Pijnlijk, want zo veel méér weet die concurrent niet van jouw onderwerp af. Sterker nog: vanuit jouw jarenlange expertise bied jij veel meer diepgang. Hij lijkt er niets voor te hoeven doen… Maar is dat zo? En wat houdt jou tegen van jouw droominterview? Is het iets in jou? Pak dat aan, los het op. Leer hoe je met gemak in het nieuws kan komen, want na zo’n ‘droom interview’ verandert jouw leven in 1 klap…

Na zo’n ‘droom interview’ verandert jouw leven in 1 klap!

Nieuwe opdrachten en een groei in naams­bekendheid

Linda heeft ons Met Gemak aan diverse publicaties geholpen, zoals het opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op & ‘n enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?

Randall van Poelvoorde

Exponential Technology Strategist & Keynote Speaker

BECOME the GO TO-EXPERT

Als jij keer op keer in de media komt, zien mensen jou als de Nummer 1 in de markt. The GO TO-EXPERT! 

Prospects bellen je bedrijf plat en willen alleen nog maar met jou zaken doen. Joint ventures bieden zich aan. Jij kunt kiezen met wie je wilt werken; waar en wanneer bepaal jij. Deuren gaan voor je open die voorheen gesloten bleven. 

En dat is het niet alleen… 

Jij leeft jouw droomleven, met tastbare resultaten: 

  • Je bankrekening lacht eindelijk naar je terug, want je bedrijf is ineens in staat om een 5 tot 10 keer zo’n grote omzet per jaar te halen dan voorheen. 
  • Je krijgt de waardering van jouw gezin, je vrienden, je directe omgeving en jouw klanten voor wie je bent en wat je doet.
  • Eindelijk ontvang je het #respect voor wat je bereikt hebt… na zo veel jaar ploeteren als solo-entrepreneur, ondernemer, auteur of expert.

Maar daar ben je nog niet…

Simpelweg omdat jouw concurrent het journalistieke spel wel snapt. En jij niet. Nog niet. En die ene keer dat je wél de publiciteit haalde, was een toevalstreffer. Publiciteit kwam nooit structureel. En weet je… als je niet uit de journalistiek komt, is dat ook te begrijpen. 

In 2003 studeerde ik journalistiek in Utrecht en leerde ik de fijne kneepjes uit het vak van doorgewinterde hoofdredacteuren uit het drukwerktijdperk. En van coole types als Tonie van Ringelestijn, eindredacteur bij Bright, over crossmediale journalistiek. En van eindbaas Arnold Vonk scherpe opiniestukken te schrijven waar opinieredacties op zitten te wachten. Mijn eigen allereerste opiniestuk in 2011 ging viraal: in twee weken tijd deelden zo’n veertienhonderd mensen het online. Mijn telefoon stond roodgloeiend, mijn mailbox ontplofte. Ik kon kiezen met wie ik wilde werken en tegen welk tarief. Dat wens ik jou ook toe. 

Dit ga je leren:

  • Linda’s GEMAK-methode; de basics van free publicity & nieuwswaarde
  • de do’s & don’ts bij persbenadering (om te voorkomen dat je op ‘de zwarte lijst’ bij redacties komt te staan)
  • hoe je een prikkelend & nieuwswaardig persbericht schrijft (je laptop heb je mee, want je wilt het ook versturen naar de juiste redactie)
  • + minimaal 5 andere manieren om de pers te pakken
  • welke type journalist er op je pad kan komen (en hoe je je daarop optimaal voorbereidt)
  • waaraan jouw pitch voor de journalist dient te voldoen (oefenen!)
  • 7 gouden tips om deze pitch met zekerheid en zelfvertrouwen te brengen
  • de optimale mindset voor publiciteit (inclusief meditatie & visualisatie)
  • 3 verfijningen in jouw lichaamstaal om je communicatie optimaal te ondersteunen, zodat je – sneller dan het licht – vertrouwen bij je gesprekspartner wint (dit is echt mindblowing en zeer nuttig voor webinars, netwerkgesprekken, onderhandelingen of wanneer je op het podium staat)
  • een bewezen succesvolle publicitaire strategie voor de komende 12 maanden (het format publiciteitsplan), zodat je blijvend in de media weet te komen gebaseerd op de GEMAK-methode van publiciteitsexpert Linda Graanoogst.
  • en als een van de eersten ontvang je het boek ‘Met Gemak In Het Nieuws’

YES!!! Linda ik weet genoeg. Ik meld me meteen aan voor jouw spetterende tweedaagse, PAK DE PERS LIVE!

Belangrijk om te weten over dit event

Nee, ik ben geen duur PR-bureau dat jou van de ene publicatie naar de andere stuwt, jou ondertussen niets wijzer maakt en je ondertussen super-afhankelijk maakt, zonder dat jouw business daadwerkelijk groeit. Zo’n verdienmodel geeft mij geen vreugde.

Ik wil voor ambitieuze ondernemers als jij daadwerkelijk van waarde zijn, zodat jij dat grotere podium bereikt met jouw visie, je boek of jouw verhaal. Samen maken we een betere wereld. 

En precies daarom: 

  • leer ik mijn klanten altijd HOE zij zelf het journalistieke spel in de vingers krijgen, en 
  • wat ze stap-voor-stap kunnen doen om met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar hen toestromen. 

Als jij expert, auteur of (kennis)ondernemer bent, vind ik het een MUST dat jij telkens opnieuw de geschreven pers weet te halen en op de radio en tv blijft komen. Want jouw verhaal kan levens transformeren. Pak jouw rol, pak de pers!

Klanten van Linda verschenen in:

Wat krijg je bij je ticket?

2 dagen hands on aan de slag met:

  • jouw publiciteitsplan (incl. format publiciteitsplan),
  • je persbenadering en – lekker concreet –
  • je persbericht en
  • 6 andere bewezen methodes voor een succesvolle media-benadering,
  • van schrijfoefeningen tot rollenspelen (met een professionele acteur), van mindset, meditatie & visualisatie tot creatie: aan het eind van deze intensieve tweedaagse weet jij hoe je de pers kunt (in)pakken, de komende 12 maanden.

Bonussen!
Check snel deze lijst bonussen met een waarde van tenminste € 2.147 ex BTW.

  • Voorafgaand aan dit event krijg je een online kennismaking & strategiegesprek met Linda (t.w.v. € 97).
  • Creatie & bespreking van jouw media-pitch & oefening voor de groep van max. 11 mede-ondernemers/auteurs/experts (goud waard).
  • Persoonlijke mondelinge feedback van Linda tijdens het event op het door jou geschreven persbericht (t.w.v. € 250). 
  • Een op jouw doelgroep & business gerichte, persoonlijk geselecteerde perslijst waarmee jij direct aan de slag kunt (t.w.v. € 750).
  • Eenmalige persoonlijke check-up / eindredactie van jouw finale persbericht tijdens of vlak na het event (met praktische tips, t.w.v. € 250). 
  • Een diner op de eerste avond met de andere experts, aan tafel bij Linda (masterminden, netwerken, pleasure & business: priceless!).
  • Verzending van jouw persbericht naar alle voor jou relevante media door MGIHN in de week na het event tot uiterlijk 3 weken na het event. (t.w.v. € 350). 
  • Een week na verzending leveren wij een rapport via de e-mail aan met daarin een overzicht hoe jouw persbericht is ontvangen (t.w.v. € 450).
Met Gemak In Het Nieuws

Garantie van Linda

Stel dat het event i.v.m. coronamaatregelen volgens het RIVM onverhoopt niet door mag gaan, dan biedt MGIHN op 22 en 23 januari 2021 deze tweedaagse online aan met voldoende pauzes tussendoor én aansluitend twee maanden lang gratis coaching door Linda, met dezelfde groep experts die zich aangemeld hadden voor deze tweedaagse, met om de week begeleiding op een vast tijdstip.

N.B. Alle tickets voor dit event zijn niet-refundable. Als je het eenmaal gekocht hebt, en je bent onverhoopt toch verhinderd, geef je je kaartje aan een collega-ondernemer die ook hoognodig in de media moet komen. En stuur een e-mail naar support@wowexperience.nl om de naamswijziging door te geven.

Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de balk te klikken.

Zes afleveringen lang gevraagd als expert in een tv-serie op SBS 6.

FEMKE HOGEMA
Oprichter van Profit First

Voor wie is dit event bedoeld?

Voor wie wel?

  • Je hebt een duidelijk, waardevol & duurzaam product of dito dienst en je weet dit – wanneer je eenmaal in gesprek bent met je prospect – goed te verkopen.
  • Je wordt echter nog niet voldoende gezien als expert in je vakgebied, waardoor je nog niet voldoende zichtbaar bent en waardevolle gesprekken met prospects (en dus waardevolle omzet) misloopt.
  • Je hebt de ambitie om impact te hebben met je bedrijf & te groeien. Daarom ben jij bereid om tijd, energie en geld te investeren in jouw free publicity.
  • Je vindt dat het nu tijd is om uit de schaduw te stappen en jouw podium te pakken. Jij wilt leren hoe je dit kunt bereiken.

Voor wie niet?

  • Je wilt meer zichtbaarheid en naamsbekendheid, maar bent niet bereid om er zelf tijd in te investeren. (En eigenlijk wil je geen effectieve adviezen van een expert.)
  • Je wilt meer zichtbaarheid en expertstatus opbouwen, maar zelf wil je er geen energie in stoppen om dat te bereiken.
  • Je wilt meer naamsbekendheid krijgen, maar je wilt niet leren hoe je dit kunt bereiken. Je zoekt een PR- bureau dat alles voor jou uit handen neemt.
  • Je wilt groeien, maar bent niet bereid om er geld in te investeren. Je denkt met een paar honderd euro voldoende te bereiken, immers.
Linda Graanoogst

Dit is Linda

Linda droomde er als kind van om (bekende) mensen te interviewen, zo nieuwsgierig naar de reden waarom mensen doen wat ze doen. Ze is idealist, wereldverbeteraar, en nog altijd graag de schakel tussen de expert, ondernemer of auteur & de media, om samen een betere, mooiere, schonere wereld te creëren.

Als journalist – gespecialiseerd in het interview – werkte Linda jarenlang voor de lokale radio, tv, en de schrijvende pers: dagbladen, corporate & glossy magazines. Crossmediale journalistiek & storytelling zijn Linda’s passies. In 2011 begon zij haar bedrijf.

Twijfel je nog? Lees van deze weifelaars:

“Wat heb ik nu nog te melden?”

“Wat heb ik nu dan nog te melden?! Er wordt al zo veel geschreven/verteld/gedaan over dit onderwerp dus wat heb ik nog toe te voegen?” Besef dat jij niet voor niets je al zo lang met je expertise bezig gehouden hebt. Hoezo weet jij daar niet een nieuwe invalshoek in te belichten dan? Nog een andere graadmeter: als je je ergert wat er op de radio, op tv of in de krant over gezegd wordt en jij bent faliekant tegen, mordicus oneens, dan is het júist het moment om je verhaal te doen voor de media. En het is eenvoudiger dan je denkt.

“Ik ben al super zichtbaar op social media. Waarom free publicity dan erbij?”

Super! Blijf zichtbaar op de socials. En bedenk: hoe tof is het als jij het genot van free publicity koppelt aan je marketing. Dit wordt een enorm vliegwiel!

“Ik doe al zo veel IN mijn bedrijf, moet ik nu ook nog AAN mijn bedrijf werken met publiciteit?”

Je bedrijf groeit (exponentieel) als jij persbenadering tot jouw tweede natuur maakt. Ik leer jou graag hoe je dat doet, stap voor stap. In maximaal 2 uur per week tijd, full focus op jouw persbenadering, kom jij een heel eind met het creëren van (gratis) publiciteit. Just trust the process.

“Kranten, tv, radio zijn wel heel traditionele media… wat leveren die mij nu op?”

Bij 1 klant veranderde zijn omzet van 50.000 euro per jaar naar 100.000 euro per maand. Allemaal omdat we gingen werken aan zijn media-verhaal, zijn publiciteitsplan samen opstelden en zijn positionering & de perceptie van zijn bedrijf positief wisten te beïnvloeden via gratis publiciteit. Bijkomend voordeel: zijn zelfvertrouwen groeide en zijn team ook. Niks traditioneels aan het vergroten van je naamsbekendheid via free publicity. Zeker niet als het zo’n mooie bedrijfsgroei oplevert.

“Hoe weet ik zeker dat ik dit kan?”

Als je niets doet, en blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Geen verandering = geen actie. En andersom is het ook waar. Elke verandering is waardevol. Dus kijk er eens anders tegenaan; zie het als een experiment. Een ervaring waarbij ik jou ga begeleiden. Zodat je je gesteund voelt en het daarmee gewoon gaat uitvoeren. Doen dus!

“Ik ben al zo druk. Hoe krijg ik dit in mijn agenda erbij gepland?”

Wanneer jij precies weet wat jou versneld bij het grote publiek brengt, door super-zichtbaar te worden, bespaar je enorm veel tijd. Je komt ineens op het vizier bij de juiste zakenpartners, klanten, influencers… Hoe heerlijk is dat? Je leven als auteur/expert en ondernemer wordt bovendien een feest als jij goed hoofd- en bijzaken weet te scheiden, zeker met de media in tha pocket 😉

Onthoud 1 ding: publiciteit werkt altijd in jouw voordeel. Het is een businessversneller pur sang. Misschien krijg je het tijdelijk drukker. Om vervolgens je bedrijf te laten groeien. (Vee-Aeeejjj, personeeeeeel!)

“Ik wil wel, maar vind het ticket wat prijzig”

Wat zou je zeggen als je tijdens het hele event maar 1 advies van me aanneemt, waarmee je 30.000 euro kunt besparen? Of 5.000 euro voor andere zaken weet uit te geven dan dat ene ding, waarvan jij denkt dat het voor jouw bedrijf publiciteit gaat genereren, maar ik jou in 1 zin kan uitleggen dat het omgekeerde waar is? Vraag me tijdens het event gerust naar de 5K- of 30K-bespaar-tip voor de media. Ik vertel het je graag.

Oja, en als je 1 oefening toepast, kan het tonnen opleveren. Dus serieus… als je het afzet tegen deze besparingen, zeg je dan nog steeds dat het deze tweedaagse wat aan de prijs is? Of dat het deze investering dubbel en dwars waard is, een no-brainer?

Check gerust de testimonials van de vorige deelnemers aan het Pak de Pers-event!

“Ik heb persoonlijke begeleiding nodig, zo’n event werkt niet voor mij”

Veel informatie die ik deel, geldt voor zo veel experts, auteurs en ondernemers. Trust me. Ik weet het omdat ik deze informatie en kennis al jarenlang deel met (kennis)ondernemers, auteurs en experts zoals jij.

En als je na het event besluit om extra begeleiding van me nodig te hebben, dan weet je in elk geval wat voor een vlees je in de kuip hebt, en wat je mag verwachten van mij. En van jezelf!  Zeker na dit waardevolle event weet jij wat er voor jouw business voor nodig is om succesvol, met gratie, genot en met gemak in het nieuws te blijven komen. Free publicity? Easy peasy lemonsqueezy

“Ik heb al zo veel andere trainingen over persberichten schrijven gevolgd…”

Het. Gaat. Niet. Om. Pers-be-rich-ten. Alleen.

Waarschijnlijk heb je van een communicatie-adviseur of andere expert een schrijftraining gekregen, terwijl het gaat om: het journalistieke spel begrijpen! En wie kan jou dat beter leren dan ik, Linda Graanoogst, voormalig journalist, die honderden ondernemers heeft geïnterviewd én weet van marketing en social media (en weet hoe dit optimaal te combineren)?

Lees hieronder alle praktische punten op een rijtje:

Het programma:

Vrijdag 22 januari 2021
08.30 uur aanmelding voor event
09.00 uur zaal open
09.30 uur stipt start eerste dag PAK DE PERS-event
12.00 uur lunch
13.00 uur middagprogramma
15.30 uur korte break (30 minuten)
16.00 uur vervolg programma
17.00 tot 17.30 uur Q&A (met eventuele uitloop tot uiterlijk 18.00 uur)
18.30 uur diner aan tafel met publiciteitsexpert Linda Graanoogst

Zaterdag 23 januari 2021
08.30 uur ontvangst met koffie & thee
09.00 uur zaal open
09.30 uur stipt start tweede dag PAK DE PERS-event
12.00 uur lunch
13.00 uur middagprogramma
15.30 uur korte break (30 minuten)
16.00 uur vervolg middagprogramma
17.00 tot 17.30 uur Q&A met afsluiting programma

Locatie:

Ernst Sillem Hoeve, centraal gelegen in Nederland en geheel coronaproof. Wil je overnachten? Laat het ons dan weten, wij hebben een speciaal aanbod.

Deze website maakt gebruik van cookies voor de beste website ervaring. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten