Gratis e-book

“Kan ik met mijn bedrijf in de media komen?”

Ja, dat kan!

Om met jouw verhaal in de media te komen, is het belangrijk dat het nieuwswaarde heeft. Lang niet altijd zijn (bedrijfs)verhalen nieuwswaardig. En sommige PR experts beweren zelfs dat het ‘steeds lastiger wordt om jouw bedrijf vaker in de media te krijgen’.

Geloof me: het is nog altijd mogelijk om in de krant, de vakbladen, op de radio of op tv te komen. Zolang je maar nieuwswaarde ademt… Wil jij weten hoe jij met jouw bedrijf in de media komt? Lees het direct in mijn nieuwste e-book!

In mijn kakelverse e-book “Kan ik met mijn bedrijf in de media komen?” leg ik je aan de hand van enkele basisprincipes uit wat nieuwswaarde is. En daarmee waar jouw verhaal, jouw nieuws, aan moet voldoen om de aandacht van journalisten te trekken.

In het gratis e-book geef ik duidelijke tips en een praktische oefening waarmee jij jouw eerste stap naar de media kunt zetten.

Waar mag ik m’n e-book naar toesturen?

Na het invullen van jouw contactgegevens ontvang je automatisch per e-mail het e-book.

Ik geef toestemming om mijn gegevens te verwerken zoals omschreven in de privacyverklaring en ik ontvang graag mediatips.