Wil je net als Franck met gemak in het nieuws komen? En wil je hier hulp bij? Boek dan een strategiegesprek.

Franck’s Wall of Fame

Met gemak in het nieuws is niet zomaar een bedrijfsnaam of losse kreet. Dit is wat onze klanten leren en keer op keer weten te bereiken. Zo bewijst ook Franck keer op keer.

Onlangs verscheen het boek ‘De Perfecte Post op LinkedIn’ geschreven door Franck Fielemon en Ina Boer. Bij de eerste kennismaking op het kantoor van Omzetcoach vroeg Linda hem: “Zeg, moet dat boek van jou en Ina niet in de media komen?” Ze spraken over wat het Franck zou opleveren wanneer hij publiciteit zou krijgen voor zijn boek. En wat het met zijn expertstatus zou doen.

Franck’s reactie?
Hmmm…

Let’s GO!

Wat er daarna gebeurde, zie je hier ⬇️. En ze zijn nog lang niet klaar… Wat denk jij dat deze media-aandacht met Franck’s bedrijf en zijn expertstatus doet?

  • New Business Radio

    Te gast in de studio zijn de auteurs van het boek De perfecte post op LinkedIn.

  • De Ondernemer

    “Veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek”

  • Baaz

    “Hét zakelijke contentplatform is geen advertentiekanaal” aldus Fielemon.

  • NRC Webwinkel

    LinkedIn heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform.

  • Emerce

    ‘De perfecte post op LinkedIn’ draait om waardecreatie vertellen de auteurs.

  • Dutch Cowboys

    De perfecte post op LinkedIn een nieuw leerzaam boek voor gebruikers

  • In het Nieuws

    LinkedIn zou moeten worden benut voor geven, verbinden en waarde creëren voor het netwerk.

  • Wij NoordHolland

    “In dit boek geven we praktische tips over hoe je impact creëert op LinkedIn”

  • Managementboek

    De perfecte post op LinkedIn – Voor meer zichtbaarheid en impact

  • Frankwatching

    Duizenden commentaren van potentiële klanten onder jouw bijdrage. En dat zonder advertentiekosten. Hoe geweldig zou dat zijn?

  • Ondernemersbelang

    Geven, verbinden en waarde creëren voor het netwerk. Dat is waar het social mediakanaal LinkedIn voor benut zou moeten worden, stelt Franck Fielemon.

  • Leidsch Dagblad

    “LinkedIn is geen advertentiekanaal. Het gaat om geven, verbinden en waarde creëren voor het netwerk”, stelt Franck Fielemon

Wil jij ook met gemak in het nieuws komen?

Dat kan! Boek vandaag nog jouw strategiesprek en kom te weten wat jouw nieuwswaarde is. En wat je te doen staat om met gemak in het nieuws te komen.