Gratis checklist cadeau
De do’s and don’ts bij persbenadering. Voorkom de 9 ergste blunders wanneer je contact zoekt met de media.
Download nu mijn gratis checklist & leer met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar je toestromen.
Leer hoe jij met free publicity gratis in het nieuws komt!
Leer hoe jij met free publicity gratis in het nieuws komt!
De Met gemak in het nieuws Masterclass over het benaderen van de (traditionele) media, zoals de krant, tv en radio
Wanneer:
Waar: online, op jouw (thuis)kantoor
Door: publiciteitsexpert Linda Graanoogst
Investering: tijdelijk van 37 euro ex BTW helemaal gratis nu!
werkte jarenlang als journalist voor verschillende bladen; van de huis-aan-huis-krant tot aan glossy magazines. Ze begon ooit bij een lokale zender als radiojournalist en had al snel een eigen radioprogramma & een terugkerend item in een tv-programma. De schrijvende pers bleef ze echter het allerleukste vinden. Tien jaar geleden, in de zomer van 2011 nam ze de sprong en begon haar eigen bedrijf. Inmiddels heeft zij honderden ondernemers met succes geholpen bij hun publiciteit en zichtbaarheid in de media. ‘Met gemak in het nieuws’ is wat zij haar opdrachtgevers met succes jaar in, jaar uit, leert. En gunt. Want hun succes is haar succes.
Categorie: PR & Marketing
Voertaal: Nederlands
Masterclass over het benaderen van de (traditionele) media, zoals de krant, tv en radio
Je leert van voormalig journalist Linda Graanoogst:
Kortom, professionals die nieuwsgierig en bereid zijn om aan hun bedrijf en zichtbaarheid in de media te werken…
Jarenlang heb ik als journalist gewerkt en interviewde ik niet alleen burgemeesters, Tweede Kamerleden, topsporters en bekende artiesten, maar – oh wat handig – ook honderden ondernemers.
Ik heb meer dan 4.500 persberichten en advertorials geschreven, telkens op basis van (live) interviews. Ik heb experts een podium gegeven via de media en hun bedrijf zien groeien. Dat doe ik nog altijd met veel liefde, passie en plezier bovendien.
Toen ik in 2011 zelf een opiniestuk schreef en die publicatie binnen twee weken 1.400 keer via social media organisch gedeeld werd, groeide mijn naamsbekendheid explosief. Dankzij het opiniestuk stond mijn telefoon roodgloeiend en kreeg ik verzoeken voor nieuwe opdrachten, joint ventures en gingen er deuren voor mij open die voorheen gesloten bleven. Mijn netwerk breidde zich snel uit en zakelijk ging het me voor de wind. Ik had mezelf weten te profileren, positief weten te positioneren en daarmee de handtekening voor mijn bedrijf gezet. Mensen wisten mij te vinden na dat ene opiniestuk. Ik heb zo veel positieve ervaringen gehad na dat opiniestuk en alle andere publicaties van mijn hand daarna. Dat wil ik jou ook laten ervaren, voor jouw business.
Omdat online lekker handig is in deze tijd; bovendien hoef je niet te reizen. Beter voor jouw agenda (YES! Lekker tijd besparen) en beter voor het milieu want: geen kilometers afleggen met de auto, het OV of de benenwagen. Dat scheelt bakken energie! 😉
Waarom nu? Linda ziet dat veel auteurs, kennisondernemers en experts graag hun naamsbekenheid vergroten, maar ze hebben geen idee hoe! Dat is zonde, want zo komt die impactvolle boodschap van jou niet voor het voetlicht. Of voor een te kleine groep.
Het is super belangrijk om zichtbaar te blijven, online en offline, zowel via social media als via de ‘serieuze pers’: kranten, magazines, radio, tv. En oja, Linda heeft contact met meer dan 16.500 journalisten en redacties in Nederland… (en dat worden er steeds meer).
Hoe tof zou het zijn om de juiste ingang te vinden, om die groei in jouw naamsbekendheid te creëren.
Jij beseft bovendien dat jouw naamsbekendheid toeneemt wanneer jij blijvend in de media komt. Maar…
Je snapt het journalistieke spel nog niet zo goed…
En daardoor – weet jij – mis je kansen. Belangrijke kansen bovendien, die verdere groei van jouw expertstatus en bedrijf in de weg staan. En dat is eeuwig zonde.
Je begrijpt ook dat wanneer je eenmaal lekker zelfverzekerd met jouw (bedrijfs)verhaal met gemak in de publiciteit komt, dat een positieve uitstraling heeft op jouw EXPERTSTATUS.
Jouw nieuwswaardigheid is immers jouw geloofwaardigheid.
Het is een gouden regel: hoe meer jij in het nieuws komt, met serieuze publicaties, des te serieuzer wordt er naar jou gekeken! Niet alleen in jouw kennissenkring, maar ook zakenrelaties en zelfs compleet onbekenden zullen jouw verhaal waarderen of (her)kennen.
Lees hieronder alle praktische punten op een rijtje:
Je wilt serieus ACTIE ondernemen en meteen aan de slag met Linda’s bewezen methode!
Er zijn zo veel meer mogelijkheden om jouw naamsbekendheid (exponentieel) te vergroten.
En wel door:
Moet je alleen wel weten wat je moet doen, en hoe. En ik ben er om jou te helpen, zoals ik in de afgelopen 10 jaar al honderden ondernemers heb geadviseerd en met succes van publicatie naar publicatie heb begeleid. Ik ben graag jouw ‘stok achter de deur’ voor jouw PR en publiciteit, zodat jij impact kan maken en je doelen (en doelgroepen) kunt bereiken!
Wat je moet doen om in de pers te komen, vertel ik jou tijdens deze tweedaagse training.
Ik inspireer jou graag en ik daag je bovendien uit om anders naar de (traditionele) media te kijken en jouw publicitaire kansen te benutten. Want dat levert niet alleen een grotere naamsbekendheid op, maar ook nieuwe business, nieuwe zakelijke opportunities. Deuren die voorheen gesloten bleven voor jou, gaan dan voor jou open. Daar moet je wel wat voor doen. In elk geval de eerste stap nemen en je ticket boeken! 🙂
Dus… wacht niet langer en boek jouw ticket hier.
“Linda heeft ons ook nog eens Met Gemak aan een publicatie geholpen, een opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op en een enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?”
RANDALL VAN POELVOORDE
Robotica-expert, keynote speaker
Exponential Technology Strategist
EEFJE FEHRES
Eigenaar en oprichter van Tiny House Store
“Ik heb bij Linda de Pak de Pers-dag gevolgd, met als eindresultaat een mooi persbericht en de kennis hoe en naar wie dit te sturen. Dit heeft tot diverse publicaties geleid. Het persbericht is ook bij het Financieele Dagblad opgevallen. Zij hebben mij enkele weken later benaderd voor een interview dat in de zaterdagbijlage drie pagina’s groot gepubliceerd is. Dat had ik niet durven dromen!”
MACHIEL KEET
Auteur van o.a. Moneyfulness & Ik heb niets met cijfers