Gratis checklist cadeau
De do’s and don’ts bij persbenadering. Voorkom de 9 ergste blunders wanneer je contact zoekt met de media.
Download nu mijn gratis checklist & leer met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar je toestromen.
Vijfweekse online of blended (VIP) training “Pak de Pers-Training”
Door publiciteitsexpert Linda Graanoogst
Leer met de GEMAK-methode in 5 online sessies in jouw eigen tempo, in je eigen tijd hoe je met gemak in het nieuws gaat komen, zodat klanten naar jou toestromen.
van de huis-aan-huis-krant tot aan glossy en corporate magazines.
Ze begon ooit bij een lokale omroep als radiojournalist en had al snel een eigen radioprogramma.
Ook deed zij interviews voor de lokale televisie. Maar de schrijvende pers bleef ze het allerleukste vinden.
In 2011 nam ze de sprong en begon haar eigen bedrijf. Inmiddels heeft zij honderden ondernemers met succes geholpen bij hun publiciteit en zichtbaarheid in de media. ‘Met gemak in het nieuws’ is wat zij haar opdrachtgevers met succes jaar in, jaar uit, leert.
Na deze online training weet jij precies hoe je de pers kunt verleiden tot een interview met jou of jouw organisatie!
Linda heeft ons Met Gemak aan diverse publicaties geholpen, zoals het opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op & ‘n enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen? rn
Randall van Poelvoorde
Exponential Technology Strategist & Keynote Speaker
*Als je kiest voor de VIP:
5 weken actief zijn met jouw zichtbaarheid in de media!
Investering € 497,- voor de online versie of
€ 997,- voor de blended versie (VIP).
Linda droomde er als kind van om (bekende) mensen te interviewen, zo nieuwsgierig naar de reden waarom mensen doen wat ze doen. Ze is idealist, wereldverbeteraar, en nog altijd graag de schakel tussen de expert, ondernemer of auteur & de media, om samen een betere, mooiere, schonere wereld te creëren. Als journalist – gespecialiseerd in het interview – werkte Linda jarenlang voor de lokale radio, tv, en de schrijvende pers: dagbladen, corporate & glossy magazines. Crossmediale journalistiek & storytelling zijn Linda’s passies. In 2011 begon zij haar bedrijf.
Bij de online versie:
Voordelen:
Bij de VIP:
Voordelen: