Gratis checklist cadeau
De do’s and don’ts bij persbenadering. Voorkom de 9 ergste blunders wanneer je contact zoekt met de media.
Download nu mijn gratis checklist & leer met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar je toestromen.
Boek nu een strategiegesprek met Linda Graanoogst
Beste ambitieuze (kennis)ondernemer, adviseur of auteur,
Je bent een expert in jouw vakgebied en hebt je al op meerdere fronten bewezen. Bovendien wil jij met jouw producten/diensten het verschil maken in de wereld. Het lukt je echter maar niet om in het nieuws te (blijven) komen, hoewel je een duidelijke missie en een heldere visie hebt en je nú de noodzaak echt voelt om een bijdrage te kunnen leveren op deze aarde.
Je beseft dat jouw nieuwswaardigheid je geloofwaardigheid is. Je wilt graag meer klanten bereiken, maar je hebt geen idee hoe je gratis in de media kunt komen. Daarom wil je leren hoe je die eerste stap kunt zetten. In de media komen is namelijk voor iedere ondernemer mogelijk. In een persoonlijk strategiegesprek onderzoek ik graag met jou hoe je dit het beste aan kunt pakken.
Linda heeft ons Met Gemak aan een publicatie geholpen, een opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op en een enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?
Randall van Poelvoorde
Exponential Technology Strategist & Speaker
Aanbieding: normaal gesproken geen €297, maar €197
met tijdelijke EXTRA kortingscode ‘elastiekje’
Strategiegesprek ‘Met Free Publicity GRATIS in het Nieuws’
Normaal gesproken kost dit €297,- , maar omdat je mijn checklist hebt gedownload, of omdat je mij via LinkedIn benaderd hebt, bied ik je dit voor €197,- euro aan. Met de EXTRA kortingscode ‘elastiekje’ betaal je nu slechts €197 ex BTW! Meld je snel aan, want ik weet niet hoe lang deze aanbieding geldig blijft. Tijdens het strategiegesprek kijken we samen waar je nu staat met je zichtbaarheid, je publiciteit; waar je naartoe wilt werken en wat er voor nodig is om gratis publicaties in de krant, in magazines, of om gratis zendtijd op radio of tv te krijgen. JUIST NU!
Na dit strategiegesprek met mij weet jij:
Met als uiteindelijk resultaat, wanneer je mijn adviezen actief toepast:
Ik leer ambitieuze trainers, coaches, adviseurs of zelfstandige professionals om meer publiciteit te krijgen én daarmee meer klanten te bereiken. Ben jij die gedreven deskundige die de wereld – net als ik – mooier & beter achter wil laten dan we hem aangetroffen hebben? Dan begeleid ik jou graag! Ik leer jou graag hoe jij met gemak in het nieuws kunt komen, zodat klanten naar jou toestromen.
Ruim 20 jaar journalist
Ik ben ruim twintig jaar werkzaam geweest als journalist en tekstschrijver, verdiepte mij in online marketing, bloggen en vloggen en de kracht van het woord én de media.
Sinds 2011 ben ik zelfstandig ondernemer. Mijn eerste opdracht verkreeg ik toen ik een positief-kritisch opiniestuk schreef dat in de zomer van datzelfde jaar in twee weken tijd 1.400 keer (organisch, door wildvreemden en bekende Nederlanders) gedeeld werd. Daarna stond mijn telefoon roodgloeiend. Mensen wilden met mij werken, joint ventures boden zich aan; ik kon daarna kiezen welke opdrachten ik wilde doen. Ik kreeg uitnodigingen om te spreken en werd geïnterviewd door verschillende media. Ik heb dus ervaren wat de kracht van het woord is. Vijf jaar later besloot ik licentiehouder (& organisator) van TEDxAlmere te worden. Mijn inspanningen als professional vielen zodanig op, dat ik in 2016 genomineerd werd voor Zakenvrouw van het Jaar (Flevoland).
Ik weet wat gratis publiciteit voor een bedrijf kan betekenen. Ik heb gezien tot welke resultaten free publicity bij mijn klanten leidde: méér naamsbekendheid doordat zij veelvuldig in verschillende media kwamen, méér groei, een hogere omzet, een grotere vrijheid om te handelen, méér plezier in hun werk, een grotere gunfactor en daardoor méér flow in hun bedrijf… Daarnaast vind ik oprecht dat de wereld meer positieve verhalen nodig heeft. We hebben een gezamenlijke ‘opdracht’ om de wereld beter achter te laten dan we hem hebben aangetroffen. Daarom richt ik mij tot ondernemers die met hun producten en/of diensten de wereld willen verbeteren, verduurzamen, energiezuiniger, ecologischer, ‘groener’ willen maken. Onze maatschappij schreeuwt erom; aan jou en aan mij om deze positieve flow onder de aandacht te brengen.
En ik ben ervan overtuigd dat zowel goed geld verdienen en deze gezonde, positieve aandacht samen kunnen gaan. Juist wanneer je in lijn bent met jouw levensdoel, weet jij jouw boodschap en verhaal over te brengen. Ik help jou graag om het verhaal wat in jou schuilt, naar buiten te brengen.
Ik heb bij Linda de Pak de Pers-dag gevolgd, met als eindresultaat een mooi persbericht en de kennis hoe en naar wie dit te sturen. Dit heeft tot diverse publicaties geleid. Het persbericht is ook bij het Financieele Dagblad opgevallen. Zij hebben mij enkele weken later benaderd voor een interview dat in de zaterdagbijlage drie pagina’s groot gepubliceerd is. Dat had ik niet durven dromen!
Daarnaast is Linda mij gaan begeleiden met het schrijven van een opiniestuk. Je moet zelf het onderzoek en de inhoud schrijven, maar Linda maakt de tekst veel scherper en beter. “Met gemak in het nieuws” is geen loze kreet!
Machiel Keet
Eigenaar van administratiekantoor Gere-geld, auteur van het boek “Ik heb niets met cijfers”
Mijn tijd is beperkt en ik krijg altijd veel aanvragen. Daarom kan ik dit MET FREE PUBLICITY GRATIS IN HET NIEUWS Strategiegesprek niet met iedereen voeren. Bovendien is niet iedereen al zo ver dat zij met gemak in het nieuws kunnen komen, eenvoudigweg omdat het bedrijf nog niet voldoende ontwikkeld is. Ik maak daarom om de zoveel tijd een selectie uit alle aanvragen. Lees hieronder wanneer je grote kans maakt om met mij in gesprek te gaan.
Ik vraag normaal €297,- excl. BTW voor dit soort strategiegesprekken. Waarom nu dan zo’n korting, waardoor je minder hoeft te investeren?
Ten eerste omdat ik weet wat de kracht van het woord kan doen. Ik kon mijn bedrijf laten groeien, toen mijn opiniestuk ineens werd opgepikt door social media en daarna door de media. Ik gun iedereen zo’n vliegende start. Het is heerlijk als je zelf gebeld wordt voor werk en je kunt kiezen met wie je gaat samenwerken. Dat is wat er gebeurt wanneer je steeds opnieuw met gemak in het nieuws komt.
Ten tweede verwacht ik dat ik je kan inspireren om met free publicity te gaan ‘spelen’. En te ervaren hoe fijn het is als je expertise (h)erkend wordt dankzij gratis publicaties, waarvoor je dus NIET hoeft te betalen. Het leven voor jou als ondernemer wordt zo veel prettiger, makkelijker en gezonder. Je hoeft je niet meer telkens te bewijzen. Jouw geloofwaardigheid zit immers in je publicaties, je nieuwswaardigheid brengt jou verder.
Ten derde hoop ik dat het strategiegesprek je enthousiast maakt voor mij en Met Gemak In Het Nieuws. Zodat ik wellicht nog verder mag helpen, bijvoorbeeld met het Pak de Pers-event, een MediaTraining of de Signature Presentation of een langdurige samenwerking, van minimaal een half jaar tot een jaarprogramma. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kunt ook zonder mijn hulp aan de slag met de strategie of het stappenplan dat je krijgt tijdens het strategiegesprek.
Ook jij kunt Met Gemak in het Nieuws komen dankzij Free Publicity.
Vind jij het nu tijd om uit de schaduw te stappen en jouw podium te pakken? Meld je dan NU aan voor een strategiegesprek met publiciteitscoach Linda Graanoogst.