Gratis checklist cadeau
De do’s and don’ts bij persbenadering. Voorkom de 9 ergste blunders wanneer je contact zoekt met de media.
Download nu mijn gratis checklist & leer met gemak in het nieuws te komen, zodat klanten naar je toestromen.
Online mini training waarin Linda 5 tips deelt om met gemak de pers te pakken. Door: publiciteitsexpert Linda Graanoogst
Linda Graanoogst werkte jarenlang als journalist voor verschillende bladen; van de huis-aan-huis-krant tot aan glossy magazines. Ze begon ooit bij een lokale zender als radiojournalist en had al snel een eigen radioprogramma & een terugkerend item in een tv-programma. De schrijvende pers bleef ze echter het allerleukste vinden. In de zomer van 2011 nam ze de sprong en begon haar eigen bedrijf. Inmiddels heeft zij honderden ondernemers met succes geholpen bij hun publiciteit en zichtbaarheid in de media. ‘Met gemak in het nieuws’ is wat zij haar opdrachtgevers met succes jaar in, jaar uit, leert. En gunt. Want hun succes is haar succes.
Pijnlijk, want zo veel méér weet die concurrent niet van jouw onderwerp af. Sterker nog: vanuit jouw jarenlange expertise bied jij veel meer diepgang. Hij lijkt er niets voor te hoeven doen… Maar is dat zo? En wat houdt jou tegen van jouw droominterview? Is het iets in jou? Pak dat aan, los het op. Leer hoe je met gemak in het nieuws kan komen, want na zo’n ‘droom interview’ verandert jouw leven in 1 klap…
Categorie: PR & Marketing
Voertaal: Nederlands
Wat leer jij in deze online mini training?
Voormalig journalist Linda Graanoogst deelt 5 tips voor een succesvolle lancering van jouw boek of product.
Datum en tijd:
woensdag 9 juni om 15.00-16.30 uur
donderdag 10 juni om 19.30-21.00 uur
(maak jouw keuze)
Deze mini training is speciaal voor auteurs die hun boek binnenkort uitbrengen of een product willen lanceren.
Omdat online lekker handig is in deze tijd; bovendien hoef je niet te reizen. Beter voor jouw agenda (tijdsbesparing) en beter voor het milieu (geen kilometers afleggen met de auto, het OV of de benenwagen).
Linda ziet dat veel auteurs, kennisondernemers en experts graag blijvend in de media willen komen, maar ze weten niet hoe. En juist in deze tijd is het van belang om zichtbaar te blijven, online en offline, zowel via social media als via de ‘serieuze pers’: kranten, magazines, radio, tv. En oja, Linda heeft contact met 13.978 journalisten en redacties in Nederland… (en dat worden er steeds meer)
Je snapt het journalistieke spel nog niet zo goed…
En daardoor – weet jij – mis je kansen. Belangrijke kansen bovendien, die verdere groei van jouw expertstatus en bedrijf in de weg staan. En dat is eeuwig zonde.
Je begrijpt ook dat wanneer je eenmaal lekker zelfverzekerd met jouw (bedrijfs)verhaal met gemak in de publiciteit komt, dat een positieve uitstraling heeft op jouw EXPERTSTATUS.
Jouw nieuwswaardigheid is immers jouw geloofwaardigheid.
Het is een gouden regel: hoe meer jij in het nieuws komt, met serieuze publicaties, des te serieuzer wordt er naar jou gekeken! Niet alleen in jouw kennissenkring, maar ook zakenrelaties en zelfs compleet onbekenden zullen jouw verhaal waarderen of (her)kennen.
LET OP: Geef bij inschrijven voor deze mini training jouw datum keuze op:
woensdag 9 juni om 15.00-16.30 uur
donderdag10 juni om 19.30-21.00 uur