Pak de Pers!-webinar

Leer hoe jij in 2021 met free publicity gratis in het nieuws komt.

Webinar over het benaderen van de (traditionele) media, zoals de krant, tv en radio

Wanneer: Maandag 11 januari om 12.00 uur

Waar: online, op jouw (thuis)kantoor

Door: publiciteitsexpert Linda Graanoogst

Investering: 17 euro ex BTW

Linda Graanoogst

werkte jarenlang als journalist voor verschillende bladen; van de huis-aan-huis-krant tot aan glossy magazines. Ze begon ooit bij een lokale zender als radiojournalist en had al snel een eigen radioprogramma & een terugkerend item in een tv-programma. De schrijvende pers bleef ze echter het allerleukste vinden. Tien jaar geleden, in de zomer van 2011 nam ze de sprong en begon haar eigen bedrijf. Inmiddels heeft zij honderden ondernemers met succes geholpen bij hun publiciteit en zichtbaarheid in de media. ‘Met gemak in het nieuws’ is wat zij haar opdrachtgevers met succes jaar in, jaar uit, leert. En gunt. Want hun succes is haar succes.

Categorie: PR & Marketing

Voertaal: Nederlands 

Webinar over het benaderen van de (traditionele) media, zoals de krant, tv en radio

Linda - Webinar

Wat leer jij in dit webinar op maandag 11 januari 2021?

Je leert van voormalig journalist Linda Graanoogst:

  • de (basis) succesformule voor nieuws & nieuwswaarde
  • de onmisbare elementen in jouw media-pitch
  • de dos en dont’s wanneer je een persbericht versturen wilt

Voor wie is dit webinar bedoeld?

Het werbinar is speciaal voor:

  • auteurs die hun boek binnenkort uitbrengen
  • experts die hun naamsbekendheid willen laten groeien
  • kennisondernemers die bedrijfsgroei ambiëren

Kortom, professionals die nieuwsgierig en bereid zijn om aan hun bedrijf en zichtbaarheid in de media te werken…

Linda Graanoogst

Over publiciteitsc​oach Linda Graanoogst

Jarenlang heb ik als journalist gewerkt en interviewde ik niet alleen burgemeesters, Tweede Kamerleden, topsporters en bekende artiesten, maar – oh wat handig – ook honderden ondernemers.

Ik heb meer dan 4.500 persberichten en advertorials geschreven, telkens op basis van (live) interviews. Ik heb experts een podium gegeven via de media en hun bedrijf zien groeien. Dat doe ik nog altijd met veel liefde, passie en plezier bovendien.

Toen ik in 2011 zelf een opiniestuk schreef en die publicatie binnen twee weken 1.400 keer via social media organisch gedeeld werd, groeide mijn naamsbekendheid explosief. Dankzij het opiniestuk stond mijn telefoon roodgloeiend en kreeg ik verzoeken voor nieuwe opdrachten, joint ventures en gingen er deuren voor mij open die voorheen gesloten bleven. Mijn netwerk breidde zich snel uit en zakelijk ging het me voor de wind. Ik had mezelf weten te profileren, positief weten te positioneren en daarmee de handtekening voor mijn bedrijf gezet. Mensen wisten mij te vinden na dat ene opiniestuk. Ik heb zo veel positieve ervaringen gehad na dat opiniestuk en alle andere publicaties van mijn hand daarna. Dat wil ik jou ook laten ervaren, voor jouw business.

WAAROM ONLINE?

Omdat online lekker handig is in deze tijd; bovendien hoef je niet te reizen. Beter voor jouw agenda (tijdsbesparing) en beter voor het milieu (geen kilometers afleggen met de auto, het OV of de benenwagen).

Waarom nu? Linda ziet dat veel auteurs, kennisondernemers en experts graag blijvend in de media willen komen, maar ze weten niet hoe. En na het lockdown-jaar is het tijd om online met offline te verbinden. Crossmediale journalistiek biedt dan een fijn platform. In het nieuwe jaar, 2021, is het super belangrijk om zichtbaar te blijven, online en offline, zowel via social media als via de ‘serieuze pers’: kranten, magazines, radio, tv. En oja, Linda heeft contact met 13.978 journalisten en redacties in Nederland… (en dat worden er steeds meer).

Jij beseft bovendien dat jouw naamsbekendheid toeneemt wanneer jij blijvend in de media komt. Maar…

Je snapt het journalistieke spel nog niet zo goed…

En daardoor – weet jij – mis je kansen. Belangrijke kansen bovendien, die verdere groei van jouw expertstatus en bedrijf in de weg staan. En dat is eeuwig zonde.

Je begrijpt ook dat wanneer je eenmaal lekker zelfverzekerd met jouw (bedrijfs)verhaal met gemak in de publiciteit komt, dat een positieve uitstraling heeft op jouw EXPERTSTATUS.

Jouw nieuwswaardigheid is immers jouw geloofwaardigheid.

Het is een gouden regel: hoe meer jij in het nieuws komt, met serieuze publicaties, des te serieuzer wordt er naar jou gekeken! Niet alleen in jouw kennissenkring, maar ook zakenrelaties en zelfs compleet onbekenden zullen jouw verhaal waarderen of (her)kennen.

Lees hieronder alle praktische punten op een rijtje:

  • Wie? LindaGraanoogst
  • Wat? Pak de Pers!-webinar
  • Waar? Jouw (thuis)kantoor, met laptop en internet paraat 🙂 Zorg voor een goede WiFi-verbinding of zorg dat je bedraad zit
  • Wanneer? ​Maandag 11 januari om 12.00 uur
  • Hoe laat?  Van 12.00 uur tot 13.00 uur
  • Waarom? Omdat jij als expert zelfverzekerd, krachtig en vol vertrouwen de pers wilt kunnen benaderen. Deze online workshop helpt jou de eerste stappen naar de pers te zetten.
  • Investering?  17 euro ex BTW, jouw tijd & volledige aandacht!

VOOR WIE WEL?

  • Je hebt een duidelijk, waardevol & duurzaam product of dienst en je weet dit – wanneer je eenmaal in gesprek bent met je prospect – goed te verkopen. Je wordt echter nog niet voldoende gezien als expert in je vakgebied, waardoor je nog niet voldoende zichtbaar bent en waardevolle gesprekken met prospects misloopt.
  • Je hebt de ambitie om IMPACT te hebben met je bedrijf & te groeien. Daarom ben jij bereid om tijd, energie en geld te investeren in jouw free publicity.
  • Je wilt je omzet verhogen naar 80.000 euro of meer per jaar. Je wilt meer impact, meer klanten en meer winst. Je bent nieuwsgierig hoe je dit kunt bereiken met jouw expertise en bedrijf.
  • Je vindt dat het nu tijd is om uit de schaduw te stappen en jouw podium te pakken. Jij wilt leren HOE je dit kunt bereiken.

Je wilt serieus ACTIE ondernemen en meteen aan de slag met Linda’s bewezen methode!

VOOR WIE NIET?

  • Je wilt meer zichtbaarheid en naamsbekendheid, maar bent niet bereid om er zelf tijd in te investeren.
  • Je wilt meer zichtbaarheid en expert-status opbouwen, maar zelf wil je er geen energie in stoppen om dat te bereiken. Eigenlijk wil je dat het je komt aanwaaien.
  • Je wilt meer naamsbekendheid krijgen, maar je wilt niet leren HOE je dit kunt bereiken. Je zoekt een PR- bureau dat alles voor jou uit handen neemt.
  • Je wilt niet meer geld gaan verdienen, maar wel meer impact hebben. Eigenlijk geloof je niet dat dit samen kan gaan.
  • Je blijft liever dezelfde omzet maken als voorheen.
  • Je wilt groeien, maar bent niet bereid om er geld in te investeren. Je denkt immers met een paar honderd euro voldoende te bereiken. Je denkt dat investeren in jezelf en je bedrijf niet nodig is voor jouw zichtbaarheid.

LET OP:
inschrijven voor deze online workshop
kan nog tot en met:

Vrijdag 8 januari  

Deze experts gingen jou voor en kwamen dankzij Linda’s bewezen, succesvolle methode veelvuldig & met gemak in het nieuws:

Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de balk te klikken.

Zes afleveringen lang gevraagd als expert in een tv-serie op SBS 6.

FEMKE HOGEMA
Oprichter van Profit First

In het FD en op BNR, nieuwe opdrachten

“Linda heeft ons ook nog eens Met Gemak aan een publicatie geholpen, een opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op en een enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?”

RANDALL VAN POELVOORDE
Robotica-expert, keynote speaker
Exponential Technology Strategist

Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de balk te klikken.

In no-time op tv (BNNVara) en in de krant (AD). Superblij, grote dankjewel!

EEFJE FEHRES
Eigenaar en oprichter van Tiny House Store

Machiel Keet

“In zaterdagbijlage en opiniestukken in het FD”

“Ik heb bij Linda de Pak de Pers-dag gevolgd, met als eindresultaat een mooi persbericht en de kennis hoe en naar wie dit te sturen. Dit heeft tot diverse publicaties geleid. Het persbericht is ook bij het Financieele Dagblad opgevallen. Zij hebben mij enkele weken later benaderd voor een interview dat in de zaterdagbijlage drie pagina’s groot gepubliceerd is. Dat had ik niet durven dromen!”

MACHIEL KEET
Auteur van o.a. Moneyfulness & Ik heb niets met cijfers

LET OP:
inschrijven voor deze online workshop
kan nog tot en met:

Vrijdag 8 januari 2021

Deze website maakt gebruik van cookies voor de beste website ervaring. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten