Linda Graanoogst Logo

Meld je nú aan voor de online ‘PAK DE PERS’-dag (met max. 7 andere auteurs of ondernemers) en leer hoe je met mijn beproefde, succesvolle methode
Met Gemak In Het Nieuws blijft komen

Als expert wil jij – net als ik – de wereld beter, mooier, gezonder of schoner maken. Je bent zeer deskundig in je vakgebied. Toch behoor je nu (nog) niet tot de top 3 in Nederland of Benelux.

En ja, dat zou je wel het liefste willen…

Leer daarom op DINSDAG 23 JUNI aanstaande hoe je met gemak in het nieuws kunt komen, zodat klanten naar je toestromen... En wel online, met maximaal 7 andere auteurs, kennisondernemers of experts.

Waarom online? Ja, eh, corona?! We zijn niet bang aangelegd, maar we willen wel jouw gezondheid in stand houden nog, in deze tijdelijke anderhalvemeter-maatschappij. 

Waarom maar maximaal 8 deelnemers? Omdat jouw trainer & publiciteitscoach Linda Graanoogst veel persoonlijke aandacht wil geven gedurende deze online Pak de Pers-dag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Waarom nu? Linda ziet dat veel auteurs, kennisondernemers en experts graag blijvend in de media willen komen, maar ze weten niet hoe. En juist in deze tijd is het van belang om zichtbaar te blijven, online en offline, zowel via social media als via de 'serieuze pers'. En oja, Linda heeft contact met 13.698 journalisten en redacties in Nederland... 

En dat besef jij als geen ander. Je beseft dat er andere dingen nodig zijn dan wat je altijd al deed, en dat jouw geloofwaardigheid sterk afhankelijk is van:

  • Jouw branding & merkbeleving
  • Jouw persoonlijke uitstraling
  • Jouw authentieke verhaal

Maar je weet nog niet voldoende hoe je jezelf of jouw boek of bedrijf onder de aandacht brengt bij de journalist…

Je snapt het journalistieke spel nog niet zo goed…

En daardoor – weet jij – mis je kansen. Belangrijke kansen bovendien, die verdere groei van jouw expertstatus en bedrijf in de weg staan. En dat is eeuwig zonde.

Je begrijpt ook dat wanneer je eenmaal lekker zelfverzekerd met jouw (bedrijfs)verhaal met gemak in de publiciteit komt, dat een positieve uitstraling heeft op jouw EXPERTSTATUS.

Jouw nieuwswaardigheid is immers jouw geloofwaardigheid.

Het is een gouden regel: hoe meer jij in het nieuws komt, met serieuze publicaties, des te serieuzer wordt er naar jou gekeken! Niet alleen in jouw kennissenkring, maar ook zakenrelaties en zelfs compleet onbekenden zullen jouw verhaal waarderen of kennen.

Hoe zou het zijn als je jezelf niet meer hoeft te introduceren bij een netwerkgelegenheid? 
Hoe prettig is het als ze je al kennen ‘uit de media’?
Hoe tof is het wanneer mensen je al eens zijn tegengekomen - in de krant, op de radio of op tv? Of dat jij gebeld wordt door de media, omdat ze PRECIES JOU willen interviewen?

Kom dan naar mijn 

online PAK DE PERS-DAG op 

dinsdag 23 juni 2020 

Wanneer jij je wilt profileren in de serieuzere media, bereik je dat met bijvoorbeeld een intrigerend achtergrondartikel over jouw vakgebied óf een overtuigend opiniestuk waarin je jezelf als deskundige stevig neerzet. Eén van de voorwaarden is echter dat je het journalistieke spel begrijpt. Hoe de media werken en hoe je daar op in kunt spelen.

En wat is er nu beter om dit te leren van een (doorgewinterde) journalist, die precies weet waar (eind)redacteuren en journalisten op letten, vóórdat ze jou toelaten tot de krant, radio of tv? Die bovendien honderden experts, kennisondernemers, CEO’s van toonaangevende bedrijven en leidinggevenden van grote organisaties en (semi)overheden zelf heeft geïnterviewd, waar weer honderden publicaties uit voortkwamen én daarnaast nog steeds contacten heeft met nieuwsredacties?

Hoe zou het voor jou zijn om een publiciteitscoach te treffen, die enerzijds smult van crossmediale journalistiek, authentieke & persoonlijke, pure verhalen, en anderzijds kennis en ervaring heeft met online marketing en blij wordt van whitepapers en salesfunnels?

En wat zou het met jouw online en offline zichtbaarheid doen, wanneer je met een enthousiaste, gedegen sparring partner een strategische gesprek kunt voeren over jouw publiciteit en zichtbaarheid, net als in de board room van een toonaangevend bedrijf? 

Hoe zou het voor jou als deskundige zijn om te kunnen sparren met iemand, zodat jouw (bedrijfs)verhaal stevig staat?

Als jij zelfverzekerd, krachtig en publicitair sterk in de media wilt verschijnen, en jij de komende maanden wilt doorpakken, kom dan naar de ONLINE Pak de Pers-dag op DINSDAG 23 juni van publiciteitscoach Linda Graanoogst!

Wil jij actie ondernemen en direct met mij aan de slag?

Meld je dan aan voor deze Pak de Pers-dag!

Wanneer je deze VIP-dag 1-op-1 bij mij volgt, ligt de investering natuurlijk hoger dan wanneer je het met een groep van zo'n twintig experts volgt… 

De investering voor deze Pak de Pers-dag is normaal €797, maarrrr....  
tot en met vrijdag 19 juni 10:00 uur aanstaande geldt de tijdelijke aanbieding van €497! 
Alle prijzen zijn exclusief 21 % BTW.

Voor wie?
Voor jou als expert wanneer jij…

  •  DÉ EXPERT in jouw vakgebied wilt worden (en al jouw concurrenten daarmee achter je laat)
  •  Wilt weten waar journalisten voor warm lopen, zodat JIJ op gezette tijden in de media te zien/horen bent!
  •  In je vingers wilt krijgen hoe je je nieuwswaardigheid optimaal kunt benutten (en een stevige basis wil leggen voor jouw publiciteitsplan).
  •  Wilt leren hoe JIJ met gemak in het nieuws kunt komen, zodat klanten naar jou toestormen!
  •  Zelfverzekerd, krachtig en succesvol in de publiciteit wilt komen, zodat deuren - die voorheen voor jou gesloten bleven - nu wél voor jou open gaan. 

Over publiciteitsc​oach Linda Graanoogst

Jarenlang heb ik als journalist gewerkt en interviewde ik niet alleen burgemeesters, Tweede Kamerleden, topsporters en bekende artiesten, maar ook honderden ondernemers.

Ik heb meer dan 4.000 persberichten geschreven, telkens op basis van interviews. Ik heb experts een podium gegeven en hun bedrijf zien groeien. Dat doe ik nog altijd met veel liefde, passie en plezier bovendien.

Toen ik in 2011 zelf een opiniestuk schreef en die publicatie binnen twee weken 1.400 keer via social media organisch gedeeld werd, groeide mijn naamsbekendheid explosief. Dankzij het opiniestuk stond mijn telefoon roodgloeiend en kreeg ik verzoeken voor nieuwe opdrachten, joint ventures en gingen er deuren voor mij open die voorheen gesloten bleven. Mijn netwerk breidde zich snel uit en zakelijk ging het me voor de wind. Ik had mezelf weten te profileren, positief weten te positioneren en daarmee de handtekening voor mijn bedrijf gezet. Mensen wisten mij te vinden en tot op de dag van vandaag werkt dit ene opiniestuk nog altijd in mijn voordeel. En alle andere publicaties van mijn hand daarna... 

Metgemakinhetnieuws-VIP-dag-LindaGraanoogst-Fotograaf-ShannaHillebrand-SHP_6015

VOOR WIE WEL?

  • Je hebt een duidelijk, waardevol & duurzaam product of dienst en je weet dit – wanneer je eenmaal in gesprek bent met je prospect – goed te verkopen. Je wordt echter nog niet voldoende gezien als expert in je vakgebied, waardoor je nog niet voldoende zichtbaar bent en waardevolle gesprekken met prospects misloopt.
  • Je hebt de ambitie om IMPACT te hebben met je bedrijf & te groeien. Daarom ben jij bereid om tijd, energie en geld te investeren in jouw free publicity.
  • Je wilt je omzet verhogen naar 80.000 euro of meer per jaar. Je wilt meer impact, meer klanten en meer winst. Je bent nieuwsgierig hoe je dit kunt bereiken met jouw expertise en bedrijf. 
  • Je vindt dat het nu tijd is om uit de schaduw te stappen en jouw podium te pakken. Jij wilt leren HOE je dit kunt bereiken.
  • Je wilt serieus ACTIE ondernemen en meteen aan de slag met Linda's bewezen methode!

VOOR WIE NIET?

  • Je wilt meer zichtbaarheid en naamsbekendheid, maar bent niet bereid om er zelf tijd in te investeren.
  • Je wilt meer zichtbaarheid en expert-status opbouwen, maar zelf wil je er geen energie in stoppen om dat te bereiken. Eigenlijk wil je dat het je komt aanwaaien. 
  • Je wilt meer naamsbekendheid krijgen, maar je wilt niet leren HOE je dit kunt bereiken. Je zoekt een PR- bureau dat alles voor jou uit handen neemt.
  • Je wilt niet meer geld gaan verdienen, maar wel meer impact hebben. Eigenlijk geloof je niet dat dit samen kan gaan.
  • Je blijft liever dezelfde omzet maken als voorheen.
  • Je wilt groeien, maar bent niet bereid om er geld in te investeren. Je denkt immers met een paar honderd euro voldoende te bereiken. Je denkt dat investeren in jezelf en je bedrijf niet nodig is voor jouw zichtbaarheid. 

De praktische gegevens op een rij

  • Wie? Linda Graanoogst
  • Wat? ONLINE Pak de Pers-dag!
  • Waar? Jouw (thuis)kantoor, met laptop en internet paraat :-) 
  • Wanneer? ​Dinsdag 23 juni 2020  
  • Hoe laat?  Van 10.00 uur tot 16.00 uur, met pauze(opdracht) van 12.00 uur tot 13.00 uur
  • Waarom? Omdat jij als expert zelfverzekerd, krachtig en vol vertrouwen de pers wilt kunnen benaderen en je verhaal duidelijk wilt kunnen verwoorden, zodat je in 1 klap meer impact kunt hebben door in de publiciteit te komen. (En dus: meer ideale klanten , meer omzet & winst!)
  • Investering?  De investering voor dit Pak de Pers-event is normaal €797. Tot en met 19 juni 10:00 uur aanstaande geldt de tijdelijke aanbieding van €497. Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW. 

LET OP: de tijdelijke aanbieding verloopt over:

12
​Dagen
16
​Uren
40
Minuten
58
Seconden

Deze experts gingen jou voor en kwamen dankzij Linda’s bewezen, succesvolle methode veelvuldig & met gemak in het nieuws:

profile-pic

Nieuwe opdrachten en een enorme groei in naamsbekendheid

Linda heeft ons Met Gemak aan een publicatie geholpen, een opiniestuk ‘Laat de menselijke maat leiden in discussie over robots’, in Het Financieele Dagblad. En ’s avonds kwam ik diezelfde dag bij BNR nieuwsradio, over ditzelfde onderwerp; de mens centraal stellen bij technologische ontwikkelingen. De reacties waren overweldigend… Het leverde ons nieuwe opdrachten op en een enorme groei in onze naamsbekendheid. Snap je dat we haar bij iedereen aanbevelen?

Randall van Poelvoorde Exponential Technology Strategist & Speaker
profile-pic

Ik raad het echt iedereen aan om met Linda te gaan samenwerken!

"Door de tips van Linda werd ik spreker op een congres, stond mijn opiniestuk in de krant en heb ik fijne nieuwe klanten.

Het is echt heerlijk om met Linda samen te werken! Het benaderen van de pers was iets wat ik nog niet eerder had gedaan. Het leek mij ook niet makkelijk, maar door Linda haar begeleiding ging merken dat het vooral heel leuk kan zijn. Het maken van een perslijst, het benaderen van journalisten, het schrijven van persberichten en het schrijven van een opiniestuk, ik doe het inmiddels allemaal. En met veel plezier.

Ik benader zonder gêne mensen die ik graag zou willen spreken en ook dat geeft een kick. Een mooi voorbeeld is wel dat ik mijn boek 'Sterker door tegenslag' heb mogen overhandigen aan Elske Doets, zakenvrouw 2017. Wat een geweldig moment was dat. Ook heb ik een lezing mogen geven over mijn visie op het congres ‘HR in de zorg’. Er heeft een opiniestuk van mij in Trouw gestaan en de tweede staat binnenkort in het AD. Ook heeft mijn boek aandacht gekregen in Margriet. Alles bij elkaar heeft hebben Met Gemak In Het Nieuws weten te komen & publiciteitscoach Linda Graanoogst ervoor gezorgd dat mijn bedrijf veel beter is gaan draaien en ik en mijn team een mooie samenwerking ben aangegaan met een aantal grote bedrijven. Ik raad het echt iedereen aan om met Linda te gaan samenwerken. Het geeft jou en je bedrijf een boost en Linda is erg inspirerend!"

Inge Miltenburg-Bos expert en ervaringsdeskundige op het gebied van ‘sterker worden door tegenslag’. Faith-methode specialist
profile-pic

“Met gemak in het nieuws” is geen loze kreet!

Ik heb bij Linda de Pak de Pers-dag gevolgd, met als eindresultaat een mooi persbericht en de kennis hoe en naar wie dit te sturen. Dit heeft tot diverse publicaties geleid. Het persbericht is ook bij het Financieele Dagblad opgevallen. Zij hebben mij enkele weken later benaderd voor een interview dat in de zaterdagbijlage drie pagina’s groot gepubliceerd is. Dat had ik niet durven dromen!

Daarnaast is Linda mij gaan begeleiden met het schrijven van een opiniestuk. Je moet zelf het onderzoek en de inhoud schrijven, maar Linda maakt de tekst veel scherper en beter. Het eerste opiniestuk werd snel geaccepteerd door Het Financieele Dagblad en is inmiddels gepubliceerd. Het tweede opiniestuk staat ook al klaar. Linda zorgt ervoor dat je op een goede manier in de publiciteit komt. “Met gemak in het nieuws” is geen loze kreet!”

Machiel Keet Eigenaar van administratiekantoor Gere-geld | auteur van het boek “Ik heb niets met cijfers”

PAK DE PERS!

Zorg ervoor dat je meer mensen bereikt via free publicity! Wanneer jij geregeld in de publiciteit komt, zien wildvreemden jou als dé expert in jouw vakgebied, de Go-To-Expert! Deuren gaan dan voor jou open die voorheen gesloten bleven. Dus pak jouw podium en leer hoe je met gemak in het nieuws kunt komen, zodat klanten naar je toestromen… :-D

Wat levert deze Pak de Pers-dag jou als expert op?
Na deze dag met publiciteitscoach Linda Graanoogst weet jij:

  • Wat ervoor nodig is om de journalist te interesseren
  • Wat nieuwswaardigheid betekent
  • Hoe je inhaakt op de actualiteit
  • De basisprincipes van Linda’s bewezen methode (waarmee Linda’s eerdere klanten hun bedrijf met gemak in het nieuws kregen en succesvoller gingen ondernemen) en wat een publiciteitsplan is (en hoe je daarmee de komende 12 maanden een stevige basis legt)
  • Hoe iedere expert zijn of haar publiciteit kan verzilveren

Wacht dus niet langer en master jouw publicatiestroom!

Pak jouw podium en leer hoe je met gemak in het nieuws kunt komen, zodat klanten naar je toestormen…

LET OP: de tijdelijke aanbieding verloopt over:

12
​Dagen
16
​Uren
40
Minuten
58
Seconden

© 2020 Met Gemak In Het Nieuws | publiciteitscoach en journalist Linda Graanoogst