Machiel Keet Linda Graanoogst Met gemak in het nieuws pers publicatie publiceren media kennisondernemer

Het LEVENDE bewijs van GRATIS publiciteit

Ben jij – net als ik – op 2, 3 of 4 december op het Ultimate Business Machine-event van Nisandeh Neta?

Dan kan je het levende bewijs van gratis publiciteit tegen het lijf lopen!
Want dat is ondernemer Machiel Keet van Administratiekantoor Gere-geld; hij heeft de laatste paar weken sinds de Pak-de-Persdag, waarop ik hem heb mogen leren hoe hij Met Gemak In Het Nieuws komt, enorme stappen gezet!
En weet je, ik ben echt trots op hem… Het feit dat Het Financieele Dagblad hem heeft geïnterviewd in een 3-paginagroot artikel in de zaterdagkrant is daar óók het levende bewijs van!
Houd hem in de gaten, want er volgt na dit artikel ‘Met de neus in de boeken’ zeker gere-geld nog meer!

Het levende bewijs van gratis publiciteit in een landelijke krant

 

Waarom het zo’n gave publicatie & dito ervaring is voor hem? In het kort: ondernemer Machiel Keet kreeg gratis publiciteit, waar hij niets voor hoefde te betalen aan de landelijke krant; de eindredacteur van het FD interviewde hem uit pure interesse over zijn vakgebied gedurende 1 uur en 20 minuten.

 

En nu komt het mooie, het is een waardevolle publicatie voor allebei de partijen, dus zowel voor het FD als voor kennisondernemer Machiel Keet. Bovendien, dankzij deze publicatie in het FD verandert er iets wezenlijks & positiefs voor zijn bedrijf.

 

Hier de belangrijkste 5 positieve transformaties na de Pak-de-Persdag:
  1. van onbekend naar bemind; Machiel wordt in één klap bekend onder een groot publiek, namelijk alle abonnees en lezers van het FD (de papieren en digitale versie).
  2. van doorsnee-expert naar Super Expert in zijn vakgebied; naast Machiel komen een hoogleraar en een boekhouder aan het woord. Die positionering helpt hem bij het versterken van zijn expert-status.
  3. van bescheiden ondernemer naar Visionair Leider; Machiel heeft zijn bescheiden en ‘doe-maar-normaal-dan-doe-je-gek-genoeg’-houding van zich af weten te schudden en durft duidelijke standpunten in te nemen, zijn missie en visie te delen als Super Expert.
  4. van onopvallende ondernemer naar Zeer Aantrekkelijke KlantenMagneet: Machiel is als dé Super Expert geloofwaardig omdat hij nieuwswaardig is gebleken. Dankzij deze gratis publicatie in het gerenommeerde dagblad zien prospects hem als de Nummer 1 om mee samen te werken. Deze publicatie wekt immers vertrouwen.
  5. van onervaren naar ervaren spreker; door contact te krijgen met meerdere journalisten van o.a. het FD en met hen te spreken, kent Machiel inmiddels het klappen van de zweep. De onervarenheid en de gedachte ‘Help, ik weet niet hoe ik met de pers om moet gaan?!?’, kan hij voorgoed achter zich laten.

 

Kijk, ik kan je nog wel meer waanzinnig impactvolle veranderingen of waardevolle transformaties noemen die dankzij de Pak-de-Persdag & zijn implementatie van alles wat hij van me leerde op die dag… Maar je kunt Machiel ook zelf vragen hoe hij het vond. Hij vindt het heel leuk om over zijn ervaringen met de pers te vertellen. En anderen, zoals Anneke trouwens ook. En ik ben zo blij over zijn publicatie, dat ik cadeautjes ga uitdelen. Sinterklaascadeautjes die jou misschien wel Met Gemak In Het Nieuws laten komen…

 

Dus… ben jij een kennisondernemer, expert of adviseur? Dan heb ik iets voor jou…

* tijdelijke actie *

SUPER AANTREKKELIJKE SINTERKLAAS ACTIE! #SASA

* tijdelijke actie *

Wil jij meer weten over mijn aanpak en wat ik voor jou als kennisondernemer (met hart voor de samenleving) kan betekenen? Ga dan het Strategiegesprek met mij aan! En ja, ik ben in een feestelijke Sinterklaasstemming! Als je binnen een week na mijn bijdrage hier op LinkedIn, dus deze blogpost, reageert, is jouw investering voor deze strategiesessie nú niet 197 euro ex. BTW maar slechts 47 euro ex BTW.

 

LET OP:
Deze Super Aantrekkelijke Sinterklaas Actie is dus tijdelijk geldig van zondag 4 december 2016 tot en met zondag 11 december 2016tot 23.59 uur én alleen als je deze blog deelt met jouw netwerk, leuk vindt OF je reactie hieronder geeft. Gebruik je vóór deze deadline in jouw socials ook nog de hashtag #SASA erbij, dan verras ik je met een extra Sinterklaascadeautje!

 

Auteur: Linda Graanoogst, publiciteitscoach en trainer bij Met Gemak In Het Nieuws

PS: wil jij weten hoe je met gemak in het nieuws kunt komen? Download dan hier mijn e-book.

#freepublicity #ForTheWin 🙂

 

Psssst…

Wil je 3 redenen weten om NIET een (krankjorum duur) PR-bureau in te huren voor jouw naamsbekendheid? Houd dan mijn volgende blog in de gaten!

4 comments on “Het LEVENDE bewijs van GRATIS publiciteit

Reply

Linda laat je buiten je comfort zone gaan, iets wat een garantie is voor groei. Ook neemt ze je mee in de wereld van de pers en wijst je de weg. In 1 woord “super”

Reply

Ha Linda,
Goed om je te ontmoeten dit weekend! Ik heb de publiciteit van Machiel gevolgd en was/ben zeer onder de indruk. Ik kijk uit naar onze afspraak voor een strategiegesprek morgen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *