met gemak in het nieuws

- Gratis E-Book -

Hoe je met gemak in het nieuws kunt komen...

zodat klanten naar je toestromen

De 5 geheimen voor het perfecte persbericht dat leidt tot gratis publiciteit! (met voorbeeld persbericht)

Gratis ebook-Hoe je met gemak in het nieuws kunt komen

Kom met gemak in het nieuws


Gratis e-book:
Hoe je met gemak in het nieuws kunt komen... zodat klanten naar je toestromen

Of je nu een eigen onderneming hebt of voor een bedrijf of organisatie werkt en verantwoordelijk bent voor de publiciteit, grijp dit E-book erbij wanneer je Met Gemak In Het Nieuws wilt komen. Want precies hier draait het uiteindelijk om:

  • Meer gratis in het nieuws komen:
  • Meer naamsbekendheid opbouwen:
  • Meer zichtbaarheid online en offline:
  • grotere kans op prospects en daarmee:
  • méér klanten, méér omzet en méér winst

In dit E-book beantwoord ik deze 5 vragen
over het persbericht voor jou:

  1. Wat moet er écht in staan, in je persbericht?
  2. Wat kan je verwachten nadat je een persbericht verstuurd hebt?
  3. Hoe bouw je een persbericht op?
  4. Wat zijn de voor- en nadelen van een persbericht?
  5. Welke fouten wil je absoluut niet maken bij het opstellen van een persbericht?
Over publiciteitscoach Linda Graanoogst 

Jarenlang heb ik als journalist gewerkt en interviewde ik niet alleen burgemeesters, Tweede Kamerleden, topsporters en bekende artiesten, maar ook honderden ondernemers.

Ik heb meer dan 4.000 persberichten geschreven, telkens op basis van interviews. Ik heb experts een podium gegeven en hun bedrijf zien groeien. Dat doe ik nog altijd met veel liefde, passie en plezier bovendien.

Toen ik in 2011 zelf een opiniestuk schreef en die publicatie binnen twee weken 1.400 keer via social media organisch gedeeld werd, groeide mijn naamsbekendheid explosief. Dankzij het opiniestuk stond mijn telefoon roodgloeiend en kreeg ik verzoeken voor nieuwe opdrachten, joint ventures en gingen er deuren voor mij open die voorheen gesloten bleven. Mijn netwerk breidde zich snel uit en zakelijk ging het me voor de wind. Ik had mezelf weten te profileren, positief weten te positioneren en daarmee de handtekening voor mijn bedrijf gezet. Mensen wisten mij te vinden en tot op de dag van vandaag werkt dit ene opiniestuk nog altijd in mijn voordeel.

Linda Graanoogst met gemak in het nieuws